11 Reacties

10 maanden geleden

Dit had ik eerst nooit over nagedacht nu ben ik 37 is me urine ineens heel licht. Ik lees even mee ben ook benieuwd

10 maanden geleden

Komt omdat je nieren extra hard moeten werken, zolang het geen coca cola kleur heeft is er niks aan de hand (heb het zelf ook en alles laten testen)

10 maanden geleden

Het komt mij ook bekend voor sinds afgelopen 3 weken ongeveer. Sinds +/- 28 weken zwangerschap heb ik last van gestuwde nieren en een niersteen. Dit kan voorkomen tijdens een zwangerschap.

10 maanden geleden

Oh oké dat Stelt me weer wat gerust :)

10 maanden geleden

Reactie op Sneeuwklokje21

Het komt mij ook bekend voor sinds afgelopen 3 weken ongeveer. Sinds +/- ...
Wat een ellende !

10 maanden geleden

Ik had dit ook.. bleek een blaasontsteking te hebben! Kuurtje gehad.. moet zeggen dat t nog altijd wel iets donkerder is dan normaal, maar wel minder dan voor t kuurtje..

10 maanden geleden

Reactie op moes1

Ik had dit ook.. bleek een blaasontsteking te hebben! Kuurtje gehad.. moet ...
Mijn urine is vrijdag nog getest .. alles was goed

10 maanden geleden

Heb ik ook nu 34 weken. Ik slik wel ijzerpillen kan ook daardoor komen las ik

10 maanden geleden

Drink je genoeg? Bij mij vaak een teken van te weinig vocht.

10 maanden geleden

Ik heb ook regelmatig echt heel donkere urine, veel sneller dan voor mijn zwangerschap. Als ik dan wat meer drink dan wordt het weer lichter. Hier dus echt een teken dat ik nog meer moet drinken. Maar mocht je je zorgen maken kan je altijd je verloskundige bellen. Vooral als je ook andere klachten hebt.

10 maanden geleden

Hier ook. Als ik echt super veel drink wordt het iets lichter maar als ik gewoon drink (naar mijn idee voldoende) is het ook vrij donker.