5 Reacties

2 maanden geleden

Ja komt van zelf goed, bij de één sneller dan de ander. Tot 1,5 jaar is nachtelijk waken/ voeden ook nog normaal (natuurlijk een passend bij ontwikkeling) Mijn oudste sliep met 10 maanden van zelf door, mijn 2e had tot 2 jaar 1x aandacht nodig s nachts en nr 3 is nog even afwachten...

2 maanden geleden

Ja, het komt echt vanzelf. Mijn oudste sliep ‘pas’ met 1,5 door. Het komt echt vanzelf.

2 maanden geleden

Ja! Mijn dochter werd tot tot een maand of 14 bijna iedere nacht 1 keer wakker (eerste maanden veel vaker) daarna even doorslapen toen werd het weer minder en nu gaat het weer redelijk goed. Zoontje komt nog steeds vrijwel iedere 3 uur maar ik weet dat het beter wordt en dat maakt het zoveel dragelijker

2 maanden geleden

Gek maar waar, dingen kunnen verandere van de ene op de andere dag bij die kleintjes. Zeker niet druk op maken hoor!

2 maanden geleden

Eh ja, ik geloof niet in slaapcoaches. Het stopt heus een keer. Bij ons is ze 8 maanden, en wil ze nog savonds als wij naar bed gaan een fles, en om 4u snachts nog één. Prima. Ik kan het aan, ze huilt verder niet en slaapt dan van 20-8. Ik zou niet weten waarom je daar aan zou gaan rommelen. De nachten dat ze in haar leven door heeft geslapen zijn op 2 handen te tellen, maar dat is vast niet heel haar leven zo. En zo wel, ook prima.