24 Reacties
vorig jaar
Reactie op LSA2024
Ik heb al zoveel flessen geprobeerd.. maar ze drinkt het liefst uit een wat ...
Ja mijn dochter drinkt er wel uit. Ik heb namelijk eentje maar dat is niet een soort dat ik het rietje kan inklappen of evt kan meenemen want dan lekt het. Maar die ik heb geprobeerd moet je zo hard zuigen, zelfs voor mij is het met moeite laatstaan voor haar. Maar toch bedankt voor je reactie❣️
vorig jaar
wij hadden deze gekregen en het lukte mn dochtertje maar niet om eruit te drinken zelf geprobeerd mega hard zuigen kreeg de tip dat je eerst em met je lippen moet platdrukken en dan zuigen en dan gaat t heel makkelijk. klopt idd die techniek ma geen idee hoe je dat aan n baby uitlegd.

vorig jaar
Ik heb een drinkfles met rietje bij de kruidvat vandaan; eigen merk. Deze is wel te doen.
vorig jaar
Reactie op moos99
Hoe laat je je kindje drinken uit een rietje? Wij hebben een 360 beker van ...
Krijgt jou kindje wel eens een knijpfruitje? Bij ons ging onze kleine gelijk daaraan zuiden (gewenning van borst/fles) dus dat zal met een rietjesbeker ook zo zijn alleen sommige rietjesbekers moeten ze echt hard zuiden (waarschijnlijk antilek😅).
Op zich kan je ook gewoon een open beker proberen hoor 😊 en dan goed zelf vasthouden.
vorig jaar
Reactie op moos99
Nee, hij eet elke dag een banaan of mandarijn dus dat kan hij zo eten, hij ...
Ik heb een rietjesfles van de kruidvat eigen merk, vind hem heel fijn.. alleen de kleine is nu in de fase dat ie alles uit de mond laat lopen 😂🙈 helemaal aan het ontdekken
vorig jaar
Reactie op knoekie85
Wij hebben deze goedkope van het Kruidvat. Gebruiken ze ook op de opvang en ...

Deze hebben wij ook, zeer tevreden over inderdaad.
vorig jaar
https://www.etos.nl/producten/n%C3%BBby-flip-it-rietjesbeker-blauw-12%2B-m-355-ml-120571617.html?&src=baby&utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NB%20%7C%20PMax%20%7C%20Promo&utm_id=18252835324&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA4L67BhDUARIsADWrl7FHUXYpBCvbxblLfBckFQLXOtygYfeH5ge2J7i0oPefF0sAZWb3q5QaAtM4EALw_wcB
Wij hebben vanaf 4 a 5 maanden deze fles voor onze zoon, imdat hij een fles weigeraar was hebben wij op een gegevenmoment alles geprobeerd.... dit is echt een super fijne rietbeker wij hebben ook de goedkope van de kruidvat en normale rietjes en andere modellen geprobeerd inmiddels gaat alles prima. Maar dit blijft veruit de prettigste, hij lekt niet en heeft een speciaal systeem dat er voor zorgt dat ze niet te hard hoeven te zuigen en er niet te grote slokken komen. In het begin verslikte hij zich in die van de kruidvat, ook spuugt hij bij die van de kruidvat het water sneller uit dan bij deze. Voor iedereen die moeite heeft met het introduceren van een rietjes beker zou ik deze nuby rietdekker mer vari flow dan ook sterk aanraden.
vorig jaar
Reactie op Lonti
Geef je hier dan ook gewoon de melkvoeding in?
vorig jaar
Reactie op demi_93
Munchkin hadden wij ook, bleek nog een plasticje te zitten aan de onderkant ...
Oh echthe dit hadden wij ook!!! 🤣😅 nu is die top en drinkt ze er goed uit 😄
vorig jaar
Reactie op LSA2024
Geef je hier dan ook gewoon de melkvoeding in?
Inmiddels niet meer, maar dit hebben we dus wel een tijdje gedaan. Alleen een gwn fles waarin hij lekker liggend kan drinken is natuurlijk veel prettiger. Hij drinkt inmiddels gelukkig weer gwn melk uit een fles. Wij geven er wel alvast wat slokjes "normale" melk in de tuitbeker, zodat hij langzaam kan wennen dat hij melk bij het eten krijgt i.p.v. voor de dutjes.