13 Reacties

2 jaar geleden

Misschien werkt Scalp scrub met eventueel een shampoo brush kan je 1x per maand doen En als je last heb van veel schilfers 1x per week

2 jaar geleden

Bij mij helpt Plantur 43, een uurtje voordat je je haar gaat wassen op de hoofdhuid smeren en dan gelijk shampoo erop en uitspoelen.

2 jaar geleden

Oh sorry, Plantur 39!

2 jaar geleden

Reactie op iv1989

Bij mij helpt Plantur 43, een uurtje voordat je je haar gaat wassen op de h ...
Ga ik proberen, dankjewel!

2 jaar geleden

Reactie op Miminezzz

Misschien werkt Scalp scrub met eventueel een shampoo brush kan je 1x per m ...
Dankjewel!

2 jaar geleden

Bij droge hoofdhuid bio monoï olie dik insmeren en paar uur laten intrekken. Bij korstjes een shampoo scrub gebruiken van Neofollics

2 jaar geleden

Ik heb psoriasis wat 10 x zo erg is geworden op mijn hoofdhuid, ik vind het er zo onverzorgd uitzien. En het jeukt 😭 heb wel speciale shampoo via de huisarts die normaal helpt. Maar nu met de hormonen heeft het geen schijn van kans 😅

2 jaar geleden

Reactie op linniem

Ik heb psoriasis wat 10 x zo erg is geworden op mijn hoofdhuid, ik vind het ...
Mega vervelend!! Hopelijk blijft het niet de hele zwangerschap zo 😣

2 jaar geleden

Ik volg deze even. Wordt ook gek van schilfers en uitgedroogd haar.

2 jaar geleden

Zelf heb ik chronische hoofdroos en ben ik wel wat gewend. Maar het is nu ook echt zo erg dat er grote schilfers zijn. Denk hormonen

2 jaar geleden

Wat vervelend dames! Ikzelf heb eczeem op mijn hoofd, waardoor het droog is en neigt te schilferen. Door Zarqa shampoo + Zarqa conditioner (deze op de hoofdhuid inmasseren) te gebruiken heb ik hier nagenoeg geen last meer van, wie weet helpt dit ook voor jullie

2 jaar geleden

Reactie op Sharrjdm

Wat vervelend dames! Ikzelf heb eczeem op mijn hoofd, waardoor het droog is ...
Meteen even gegoogelt waar je het krijgt, dankjewel!

2 jaar geleden

Wassen met azijn verdunt met water helpt bij mijn psoriasis erg goed, maar maakt je haar helaas wel vettig!