11 Reacties

20 dagen geleden

Hoi! Mijn dochter is nu 9.5 maand en is een kleine 9 kilo. Zit precies op het gemiddelde met alle lijnen. Eet goed, drinkt goed!

20 dagen geleden

Mijn kindje is nu 8maanden en weegt bijna 8kg. Ze is gelukkig 1x ziek geweest en eet en drinkt heel goed. Ze is en blijft wel een slanke baby. Leggings zitten altijd losjes 🥰

20 dagen geleden

Mijn eerste kindje was ook dysmatuur. Maar die deed het echt super. At en dronk (op zn fases na 😆) goed. Nu 4 jaar en op zijn eigen lijn nog steeds goed gegroeid, maar het is geen grote. Gewicht en lengte netjes op de -1 lijn.

20 dagen geleden

Ons dochtertje ook dysmatuur, nu 8 maanden. Eet en drinkt wel redelijk goed. Soms een keer een dag wat minder. Zit met alles op het onderste lijntje in de curve, maar wel goed op haar eigen curve. 1 keer echt ziek geweest, ontwikkeld zich goed en is over het algemeen erg vrolijk! Alleen het slapen zou nog wel wat beter kunnen..

20 dagen geleden

Ons dochtertje is geboren met 38+1 en was 2110 gram. Inmiddels bijna 9 maanden en 9,5 kilo. Eet en drinkt goed. Is wel vaak ziek, heerlijk de opvang..

19 dagen geleden

Mijne geboren met 40 weken, nu bijna 9 maanden, en sinds rond de 7 kilo. Drinkt als een bootwerker, eet vooral graag fruit. Oneindig verkouden, maar ik geef de opvang de schuld.

19 dagen geleden

Reactie op Monster0611

Mijne geboren met 40 weken, nu bijna 9 maanden, en sinds rond de 7 kilo. Dr ...
Hier dus precies het zelfde. Altijd bijna verkouden en niet lekker en het liefst alleen fruit. Zo vermoeiend als ze slecht eten en drinken. Vooral bij hun ze hebben het extra hard nodig 😞

19 dagen geleden

Reactie op Bouchra1208

Ons dochtertje is geboren met 38+1 en was 2110 gram. Inmiddels bijna 9 maan ...
Moet zeggen dat m’n zoontje het bij het begin goed deed tot dat hij naar de opvang ging. Sinds dien elke week wel bijna ziek. Ze moeten nog hun weerstand op bouwen.

13 dagen geleden

Reactie op Ik123

Moet zeggen dat m’n zoontje het bij het begin goed deed tot dat hij naar de ...
Ah hier begon het stipt in oktober.. en sindsdien is het elke week iets anders..

12 dagen geleden

Hier een dochtertje geboren met 37+1 en 2186 gr. Morgen precies 9 maanden (van 16-3). Ze doet het heel erg goed, nog nooit ziek geweest op wat verkoudheid na (gaat nog niet naar de opvang). Ze weegt ongeveer 8,5 kg maar is in verhouding erg lang waardoor ze eerder smal dan chubby is. Leggings zitten hier ook vaak te los, qua lengte heeft ze maatje 80 nodig maar qua breedte zit 68 goed 🙈

11 dagen geleden

Niet dysmatuur, wel prematuur. Geboren 32 weken, tweeling: 1880 ennnu 8,8 kg, ander geboren 2220, nu 7,5 kg. De nu kleinste heeft veel last gehad van bloedarmoede en ijzertekort. Plus altijd wel last van een verkoudheid etc. De grootste fietst er wat meer doorheen, dronk vanaf begin beter en minder spugen en minder last van de virussen.