23 Reacties

22 dagen geleden

Nou, ik wilde het opzoeken. Ik ben sinds eergisteren ongesteld geworden. Het is zo heftig dat het hele bed soms onder zit. Durf mijn huis niet eens uit. Heb het ook nog nooit zo heftig gehad.

22 dagen geleden

Ja had ik ook! Van 16 tot 25 april non stop, toen stopte het voor 2 dagen en gisteren had ik weer bloedverlies. Vandaag valt het mee. Alsof de negen maanden niet ongesteld even in gehaald moet worden.

22 dagen geleden

Oh hier is de ellende ook weer begonnen helaas! Had van mij nog wel even paar maand mogen duren 🙈 Hier zijn de klachten ook heftig moet ik zeggen! Hevige buikpijn en krampen ook ook ruim bloedverlies. Of het langer aanhoud weet ik nog niet ben net 3 dagen onderweg. Lang leve pijnstilling en warme kruiken!

22 dagen geleden

Ik ben vrijdagochtend ongesteld geworden maar minder heftig dan voorheen. Sinds gisteren avond ook al weer klaar. Baby is vandaag precies 8 weken

22 dagen geleden

Ik ben zaterdag ongesteld geworden, na precies 7 weken. Wel meer bloedverlies, had nog kraam verbanden liggen dus draag die nu. Gek genoeg amper buikpijn, geen rugpijn, geen hoofdpijn. Voor m'n zwangerschap altijd heel veel buikpijn, rugpijn en hoofdpijn...

22 dagen geleden

Ik ben 5 weken geleden bevallen en bloed sinds een 3 dagen enorm! Daarnaast ook een zwaar en pijnlijk gevoel van onder...zou dit een eerste menstruatie zijn? Ik geef overigens borstvoeding (vaak blijft het dan langer uit)

22 dagen geleden

Herkenbaar! Ik werd na 6 weken weer ongesteld en het begon heel traag (dagenlang minimaal bloedverlies) en toen had ik nog bijna ‘n week heel veel bloedverlies! Na mijn eerste bevalling idem dito, later werd het wel korter maar het bleef heel erg hevig qua bloedverlies.

21 dagen geleden

Na precies 8 weken gister ongesteld geworden. Meteen erg veel bloedverlies en enorm veel krampen/buikpijn. 😔

21 dagen geleden

Hier sinds 3 dagen ook weer. nu ruim 6 weken na de bevalling. Na mijn bevalling minimaal gebloed. Had eigenlijk geen kraamverband nodig. Nu extreem veel bloed. Na 2 uur is een nachtmaandverband / kraamverband volledig verzadigd. Hopelijk word het snel minder hevig.

21 dagen geleden

Ik vandaag ongesteld geworden, 8+4 weken geleden bevallen.. Heb niet het idee of het erger is dan voor mijn zwangerschap.

21 dagen geleden

Na 4 weken al ongesteld geworden en dat terwijl ik borstvoeding geef. Ik heb 5 dagen gebloed en ook veel! Wat gek was is dat ik helemaal geen krampen/rugpijn heb gehad. Bij mijn normale menstruatie bloed ik minder lang en hard en heb ik meestal op de eerste dag wel krampen en/of rugpijn.

19 dagen geleden

Reactie op Beertjee

Na 4 weken al ongesteld geworden en dat terwijl ik borstvoeding geef. Ik he ...
Ik had altijd mega last van m'n menstruatie (echt tot flauwvallen van de pijn aan toe), maar sinds m'n eerste bevalling heb ik vrijwel geen pijn meer.. alsof alles een soort gereinigd is van binnen ofzo.

19 dagen geleden

Reactie op lennie002

Nou, ik wilde het opzoeken. Ik ben sinds eergisteren ongesteld geworden. He ...
Ohw heftig seg! Heb je geen kraamverband meer liggen? Hopelijk snel minder last van. 😉

19 dagen geleden

Is volgens mij redelijk normaal dat het heftiger is. Ik heb eind 2021 een miskraam gehad, en sinds dien is mijn ongesteldheid ook heftiger. Ik ben nu 5 weken geleden bevallen en vloei nu een week niet meer, ik zit nog te wachten op mijn eerste ongesteldheid

18 dagen geleden

Reactie op Pink87

Ohw heftig seg! Heb je geen kraamverband meer liggen? Hopelijk snel minder ...
Zowel mijn dochter als ik dragen gewoon luiers nu 🤣🤣

18 dagen geleden

Pff heb maar een week gevloeid na de bevalling. Nu 3 weken later ongesteld, ondanks borstvoeding :( snel die spiraal er in haha

17 dagen geleden

Hier denk ik na 5,5 week de eerste menstruatie te hebben. Ondanks de borstvoeding. Kheb namelijk niet echt een stop gehad sinds de bevalling. Geen kramp, ook niet superveel. Maar wel iets meer dan dat het de afgelopen periode was..

14 dagen geleden

Zoontje is morgen 7 week. Ik zit nu op dag 5 van mijn menstruatie en het wordt nu juist steeds wat meer ipv minder. Gelukkig weinig klachten tot nu toe.

13 dagen geleden

Hebben jullie ook zo een zwaar gevoel van onder als jullie ongesteld zijn? Eerste keer nu na 2 maanden (wel aan de pil dus geen 'echte' menstruatie) maar voelt pijnlijk en zwaar van onder als ik wat gedaan heb. Als ik niet ongesteld ben heb ik geen last van onder.

13 dagen geleden

Reactie op !nathaliee

Hebben jullie ook zo een zwaar gevoel van onder als jullie ongesteld zijn? ...
Ik heb hier inderdaad ook last van gehad, ik dacht dat het aan mij lag. Maar ik had inderdaad ook enorm zwaar gevoel in mijn vagina tijdens het ongesteld zijn.