6 Reacties
één maand geleden
Yep. Ik 'draag' haar over zodra mijn man thuis komt (tussen 15.00-15.30u) en pak dan een momentje voor mezelf. Als dit niet lukt, ben ik om 17.00u ofzo ook bekaf. 😅 Wordt leuk donderdag. Dan is mijn man tot 20.00u geloof ik weg in verband met een teamuitje/studiemiddag van zijn werk. 🤪
één maand geleden
Heel herkenbaar! Daarom doen we qua huishouden/self care/verzorging baby/warmeten etc. al zo veel mogelijk overdag op de dagen dat dat lukt. De vaat laat ik vaak ook staan tot de volgende ochtend
één maand geleden
Ja hier ook. Nu slapen onze kinderen allebei slecht in ‘s avonds, resulterend in dat ik nu om 21.00 nog met de baby bezig ben. Kan een uurtje op de bank zitten en dan weer zelf naar bed (want allebei nog miljoen x wakker snachts). Pittige tropenjaren zullen we maar zeggen💀😮💨
één maand geleden
Jep. Wel 2 kindjes dus meer uitgeput door de hele dag 'aanstaan' voor beide. Peuter van 3 vraagt wel veel energie. Ik probeer echt in de dutjes vooral de 2e dut zelf te rusten op de bank. Lezen ofs.
Het scheelt kindjes gaan wel rond 18:45/19:00 slapen dus dan snel nog even speelgoed opruimen/keuken opruimen en robotstofzuiger aan dan nog een paar uur voor mezelf. Probeer ook altijd wel om 22:00 sowieso op bed te liggen anders trek ik het ook niet. (Soms lastig heb heel soms avonddiensten tot 23:00).
één maand geleden
Niet echt 😅 maar moet zeggen dat ik altijd veel energie heb. Heb teveel hobby's en teveel projecten haha. Ik kom altijd uren tekort in de dag
één maand geleden
Ja vooral na een hele dag alleen met ze te zijn geweest. Als we samen zijn heb ik er niet zoveel last van