5 Reacties
één dag geleden
Hier ook al 4 weken verkouden. In het begin 3x koorts gekregen dus wel bij de huisarts geweest. Die zegt neusspray gebruiken en we kregen een puffer voor de nachten.
Heel vervelend dat jullie kindje ook zo verkouden is. Zo lang je kindje geen koorts heeft wil de dokter je vaak niet zien. Ik zou vrijdag proberen een afspraak te maken als het je niet lekker zit.
één dag geleden
Onze dochter is ook bijna structurele verkouden, toevallig nu even wat minder. Om haar neusje vrij te maken gebruik ik zo'n 'uitzuigslangetje' van Otrivin. Dat werkt bij ons echt wel goed, zeker in combinatie met een neusspray (tot nu toe gewoon zoutoplossing voor baby's gebruikt).
4 uur geleden
Onze kleine is een tijdje terug 8! weken verkouden geweest.
Neusspray deed weinig, neuszuigertje van otrivin werkte soms heel goed, maar vond hij echt verschrikkelijk. Uiteindelijk neusspoelen geprobeerd, en dat werkt heel fijn. Vind hij ook niet leuk.. maar is veel sneller dan met zo'n zuigertje en geeft ook veel verlichting.
3 uur geleden
We lopen er hier al sinds eind september mee 😭 inderdaad ook alles al geprobeerd, meerdere neussprays gehad. Ook een paar keer oorontstekingen tussendoor met 3 ab kuren. De nachten zijn echt terror. Het hoesten leek minder, wij helemaal blij, maar sinds 2 nachten blaft ze weer de hele nacht. Ik ben inmiddels vaste klant bij de huisarts, maar overweeg idd ook om vandaag maar weer eens te gaan.. ook al weet ik eigenlijk nu al dat ze toch niks gaan kunnen doen. Pff wat is het soms buffelen. Sterkte!!