20 Reacties
4 dagen geleden
Ik wil noooit meer een normale fiets! Ideaal een elektrische☺️… Ik fiets nooit met tegenzin, het gaat lekker snel en ik kom nooit ergens bezweet aan! Hebben er nu zelfs een bakfiets bij!
VRIEND
4 dagen geleden
Ik had al een 'gewone' elektrische fiets, geen speciale mama fiets en daar gaat prima een voor en achterzitje op. Zou zeker voor een elektrische fiets gaan, Ik wil nooit meer anders 😅
3 dagen geleden
Reactie op Sproet
Ik heb geen speciale mamafiets maar wel een elektrische! Bevalt supergoed!
...
Die heb ik inderdaad ook, super fijne fiets en elektrisch is echt wel aan te raden!
3 dagen geleden
Ik heb een elektrische fiets en mijn vriend heeft daar een kinderstoel opgezet
2 dagen geleden
Jeetje, ben ik nou de eerste/enige met een 'gewone' fiets?! Ik begrijp de voordelen van een elektrische, maar vind het juist wel prima en gezond om op deze manier (ook tegen de wind in of heuvel op) wat extra beweging te krijgen.
2 dagen geleden
Reactie op nienke_vincent
Jeetje, ben ik nou de eerste/enige met een 'gewone' fiets?! Ik begrijp de v ...
Is ook prima toch? 😃 Ik heb zelf een energetische beperking dus om die reden een elektrische fiets (had ik al voordat ik ons dochtertje heb gekregen). Natuurlijk is een elektrische fiets heerlijk, maar een gewone fiets kan ook!
één dag geleden
Wij hebben de Gazelle Bloom via marktplaats gekocht. Ideaal. Stuurslot zodat de fiets stil blijft staan wanneer je je kindje erin zet en een extra ruimte tussen stuur en zadel zodat je niet met je knieën tegen het zitje aan komt. Een dubbele standaard voor de veiligheid. Super.
En niet elektrisch dus, en gaat prima.
één dag geleden
Ik heb een gewone fiets. Een Gazelle Bloom. Maar ik fiets ook geen afstanden verder dan 5/6 km dus zie de toegevoegde waarde niet van een elektrische. Daarnaast ben ik fysiotherapeut dus practice what you preach 🤪
één dag geleden
Ik heb een gewone. Fietste met de oudste af en toe wel maar nu ik 2 kindjes heb durf ik dat niet? Hebben meer dat? Dan heb je voor en achter een kind vind dat echt wel zwaar en eng idee ofzo. En waar laat ik mn spullen dan? Haha