20 Reacties

4 dagen geleden

Hier precies dezelfde twijfel! Heel benieuwd naar ervaringen inderdaad

4 dagen geleden

Ik had voor ik kinderen kreeg al een elektrische fiets, de Cortina Transport U4. Nog steeds heel blij mee! Eerst mijn oudste voorop, kan zelfs met mand erop, en nu zit hij achterop en doe ik dadelijk de jongste weer mee voorop ☺️

4 dagen geleden

Ik wil noooit meer een normale fiets! Ideaal een elektrische☺️… Ik fiets nooit met tegenzin, het gaat lekker snel en ik kom nooit ergens bezweet aan! Hebben er nu zelfs een bakfiets bij!

4 dagen geleden

Ik heb geen speciale mamafiets maar wel een elektrische! Bevalt supergoed! Ik heb de Batavus Packd E-Go en daar kan gewoon een kinderzitje voorop op!

4 dagen geleden

Ik had al een 'gewone' elektrische fiets, geen speciale mama fiets en daar gaat prima een voor en achterzitje op. Zou zeker voor een elektrische fiets gaan, Ik wil nooit meer anders 😅

4 dagen geleden

Hier ook elektrisch van Stella. Top ding! Ik heb 2 kids, dus een elektrische is daarmee super fijn. Anders is het best zwaar 😅

4 dagen geleden

Ik heb gisteren mijn nieuwe elektrische moeder fiets opgehaald! Daarvoor altijd een normale gehad maar vandaag met veel wind ging het toch een stuk makkelijker dan op de gewone fiets. Erg blij mee. Ik heb de Popal Maeve met middenmotor

4 dagen geleden

Ik haat fietsen, maar pak hem regelmatig nu ik een elektrische fiets heb! Ik heb de cortina e u4 transport family.

Reactie op Sproet

Ik heb geen speciale mamafiets maar wel een elektrische! Bevalt supergoed! ...
Die heb ik inderdaad ook, super fijne fiets en elektrisch is echt wel aan te raden!

3 dagen geleden

Ik heb een elektrische fiets van Sparta (A-Shine fit) en nu een kinderzitje erop gemonteerd. Ben er super blij mee! Gebruik hem ook veel om naar werk te gaan (half uurtje). Zou geen normale fiets meer willen haha, ik pak hem nu veel vaker.

3 dagen geleden

Ik heb een elektrische fiets en mijn vriend heeft daar een kinderstoel opgezet

2 dagen geleden

Ik heb een elektrische Cortina e-Common. Erg blij mee.

2 dagen geleden

Jeetje, ben ik nou de eerste/enige met een 'gewone' fiets?! Ik begrijp de voordelen van een elektrische, maar vind het juist wel prima en gezond om op deze manier (ook tegen de wind in of heuvel op) wat extra beweging te krijgen.

2 dagen geleden

Reactie op nienke_vincent

Jeetje, ben ik nou de eerste/enige met een 'gewone' fiets?! Ik begrijp de v ...
Is ook prima toch? 😃 Ik heb zelf een energetische beperking dus om die reden een elektrische fiets (had ik al voordat ik ons dochtertje heb gekregen). Natuurlijk is een elektrische fiets heerlijk, maar een gewone fiets kan ook!

één dag geleden

Wij hebben de Gazelle Bloom via marktplaats gekocht. Ideaal. Stuurslot zodat de fiets stil blijft staan wanneer je je kindje erin zet en een extra ruimte tussen stuur en zadel zodat je niet met je knieën tegen het zitje aan komt. Een dubbele standaard voor de veiligheid. Super. En niet elektrisch dus, en gaat prima.

één dag geleden

Ik heb ook een elektrische. Wij wonen een half uur fietsen van het strand en heerlijk om daar zomers heen te gaan op de fiets. Dat is elektrisch net wat makkelijker (en pakken we dus minder vaak de auto)

één dag geleden

Ik heb een gewone fiets. Een Gazelle Bloom. Maar ik fiets ook geen afstanden verder dan 5/6 km dus zie de toegevoegde waarde niet van een elektrische. Daarnaast ben ik fysiotherapeut dus practice what you preach 🤪

één dag geleden

Ik heb een gewone. Fietste met de oudste af en toe wel maar nu ik 2 kindjes heb durf ik dat niet? Hebben meer dat? Dan heb je voor en achter een kind vind dat echt wel zwaar en eng idee ofzo. En waar laat ik mn spullen dan? Haha

één dag geleden

Hier een gewone omdat ik geen fietser ben, en alleen maar kleine stukjes fiets, en wil fietsen. Voor 10 minuutjes 1 keer per week, heb ik geen elektrische fiets nodig..

één dag geleden

Elektrische bakfiets. Ik ben gastouder, mede daardoor de keuze gemaakt om elektrisch te fietsen.