5 Reacties

2 maanden geleden

-Voedingen snachts afbouwen, -Overdag juist meer /voller eten -evt beetje laxerende voeding overdag bv kiwi -een strikt ritme aanhouden, in bed bij eerste moeheidssignalen, vaak na ca 2u wakker zijn -slaaptraining om zelfstandig te slapen overdag

2 maanden geleden

Hier dus precies het zelfde! Voel me radeloos, vooral met die nachten breekt het ons op.. tips zijn welkom 🍀

2 maanden geleden

Geen advies, wel herkenning. Gaat bij ons echt precies hetzelfde!

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde verhaal (in de nacht) ik werd er echt wanhopig van, en ik besloot er afgelopen maandag werk van te maken. Aangezien ik wel 99% zeker weet dat ze genoeg eet door de dag heen, ben ik haar gaan troosten ipv voeden wanneer ze wakker werd en haar maximaal 2x nog te voeden en daar moesten dan minimaal 4uurtjes tussen zitten. Het was echt heel zwaar, ze bleef wel 1,5uur huilen wanneer ze weer wakker werd maar ik bleef haar troosten met de speen en steeds terug leggen in bed. En ik kan zeggen dat ze vandaag -eindelijk na maanden- maar 1voeding heeft gehad ‘‘s nachts! ze werd wel even wakker maar pakte zelf haar speen en sliep verder. Terwijl ze normaal gesproken hysterisch wakker werd en ik haar alleen rustig kreeg met de borst. Ik wil niet te vroeg gaan juichen maar ik heb toch het idee dat dit het best heeft gewerkt tot nu! Succes mama’s

2 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde ♥️