15 Reacties

vorig jaar

die heeft bij ons de verloskundige zelf standaard in haar tas. zou daar eerst even informeren of zij die ook hebben

vorig jaar

Reactie op mivd

die heeft bij ons de verloskundige zelf standaard in haar tas. zou daar eer ...
Vanmorgen al even gecheckt en helaas hebben zij die niet op de praktijk. Zij gaf advies te huren bijv. Ik ben zelf heel nieuwsgierig naar de ervaringen…
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op EllaZ

Vanmorgen al even gecheckt en helaas hebben zij die niet op de praktijk. Zi ...
Ik moet het nog gebruiken (eerste kindje) maar heb hem gekocht. Mijn verzekering deed niet aan huren, maar aan koop. 🙈 Ik heb het al getest op m’n arm en van wat ik voelde denk ik wel dat ik het heel fijn ga vinden tijdens de eerste weeën thuis/onderweg naar het ziekenhuis. Als er een kamer met bad vrij is, ga ik daarna ergens in bad. En anders blijf ik hem net zo lang gebruiken tot ik toch over wil op pijnstilling.

vorig jaar

Reactie op Sproet

Ik moet het nog gebruiken (eerste kindje) maar heb hem gekocht. Mijn verzek ...
(Testen testen overigens pas vanaf 37 weken op de arm, niet eerder! Door de prikkelingen kan het evt weeën opwekken.)

vorig jaar

Reactie op Sproet

(Testen testen overigens pas vanaf 37 weken op de arm, niet eerder! Door de ...
ik gebruik het al de hele zwangerschap tegen blessures, kan denk ik geen kwaad 😅

vorig jaar

ik heb de elle tens 2 binnengekregen zaterdag en heb hem getest. Ik denk dat het wel fijn is. Heb het trouwens maar heel kort getest, omdat ik toen 35+5 was en ik al voorweeën had.

vorig jaar

Reactie op Mamabeertjexx

ik heb de elle tens 2 binnengekregen zaterdag en heb hem getest. Ik denk da ...
Waar heb je hem besteld? Ik heb er gisteren een besteld maar geen bevestiging niks ontvangen dus ben bang dat ik misschien ben opgelicht 😅

vorig jaar

Tijdens mijn eerste bevalling gebruikt. Als erg prettig ervaren. Het leidde mij goed af van de pijn. Mijn man kon goed zien Waneer er een wee aan kwam. Hij bediende het apparaatje zodat ik mij volledig kon focussen om de weeen op te vangen. Nu ben ik van plan om het tijdens mijn tweede bevalling weer te gebruiken. Ik heb hem toen gekocht want het huren en kopen scheelde maar 20 a 30 euro en ik dacht dan kan ik hem eventueel met een tweede bevalling weer gebruiken als ik hem koop.

vorig jaar

Reactie op Me+1

Waar heb je hem besteld? Ik heb er gisteren een besteld maar geen bevestigi ...
bij prachtig bevallen heb ik hem gehuurd. waar had je besteld? anders even contact met ze opnemen!

vorig jaar

Hier als heel prettig ervaren tijdens de vorige 2 bevallingen. Hij ligt nu ook weer klaar voor deze bevalling. De prikkels gaven mij afleiding en ook de “burst” knop was heel fijn op t laatst. Ik heb m destijds aangeschaft en vergoed gekregen via de zorgverzekering.

vorig jaar

Hier ook goede ervaringen mee, bij de vorige heb ik hem gehuurd. En nu ligt het ook weer klaar voor als de bevalling begint.

vorig jaar

Reactie op Anni93

Hier ook goede ervaringen mee, bij de vorige heb ik hem gehuurd. En nu ligt ...
Mag ik vragen waar jij het apparaat hebt gehuurd?

vorig jaar

Deed voor mij niks helaas.

vorig jaar

Nog geen ervaring maar wel aangeschaft. Overigens heb ij hem gekocht via Vinted (nieuw) incl gesealde verpakkingen. Ik heb een aantal weken dagelijks gezocht en nu voor €20euro incl verzending een tens binnen.

vorig jaar

Reactie op EllaZ

Mag ik vragen waar jij het apparaat hebt gehuurd?
https://elletens.nl/ je krijgt hem snel, en ook alles erbij om hem weer terug te sturen, incl verzendlabel enzo. Bij de vorige bevalling kon oma hem zo afgeven bij een PostNL punt. dus hoefde we zelf niet op pad. Heel tevreden over