28 Reacties
2 jaar geleden
Bij mn vorige bevalling had ik gewoon een groot slaapshirt aan toen het begon en interesseerde het me echt niet wat ik aanhad haha.
Maar kijk gewoon vooral wat lekker zit, wat je makkelijk uit kan doen als je het warm en koud hebt.
2 jaar geleden
Ik heb hem ook gekocht, zo blij al mee! Een paar keer in het ZH gelegen en toen kwam hij sowieso van pas! Bij de bevalling weet ik nog niet, maar de kwaliteit is heerlijk en je ziet er nog een beetje “normaal” uit. Heb ook de legging erbij genomen. Soms moet je jezelf verwennen ;)
2 jaar geleden
Ik vind het ook veel te duur, had daarom via Shein een nachtjapon met knoopjes besteld die ook netjes was voor tijdens/na de bevalling en makkelijk met borstvoeding.
Ervaring tijdens bevalling is dat ik alles had ondergekotst dus uiteindelijk in een OK jasje ben bevallen haha.
2 jaar geleden
Ik vind het ook veel te duur, had daarom via Shein een nachtjapon met knoop ...
Bij bonprix heb je ook nette voedings nachtjaponne voor nog geen €20,- btw.
2 jaar geleden
Ik ben 1 keer bevallen en wilde absoluut niks aan mijn lijf. Ik was de hele bevalling naakt. Zou persoonlijk niet te veel geld aan zoiets uitgeven.
2 jaar geleden
Vorige keer gewoon een lang topje van de h en m. Super warm in die kamer. Deze keer ga ik voor een zachte sport bh. Als je eenmaal aan het bevallen bent, heb je (ik) totaal geen schaamte meer over wat ik wel of niet aan heb.
2 jaar geleden
Ik heb hem wel, ik moet zeggen dat je hem voor de bevalling niet perse nodig hebt zoals veel dames hier al zeggen.
Ik heb hem na de tijd veel gedragen als nachtjapon (heerlijke bamboo stof en makkelijk met voeden) en nu weer hoogzwanger past ie goed en zit die bamboo stof erg lekker. Had ook bij shein toen iets goedkopers besteld maar zat minder goed 🤷🏼♀️. Hij is wel relatief duur en zeker niet noodzakelijk, maar wel heel zacht en aangenaam om te dragen..
2 jaar geleden
Reactie op WennyPenny
Vorige keer gewoon een lang topje van de h en m. Super warm in die kamer. D ...
hahah nee inderdaad, dan denk je maar 1 ding ; ERUIT met dat kind 😜
2 jaar geleden
ik trek shirt aan van mijn man^^ en heb via zalando gewoon nachthemd met knoopjes gekocht. 2 tientjes en klaar
2 jaar geleden
hahah nee inderdaad, dan denk je maar 1 ding ; ERUIT met dat kind 😜
Hahaha precies! Al staan ze dan met z'n 3en van onder te kijken.
2 jaar geleden
Ik heb er 2 gehaald. Lijkt me handig, maar niet eens perse alleen voor de bevalling. Ook voor erna.
2 jaar geleden
Reactie op Beertjee
Lijkt me een beetje overbodig.. kan toch gewoon een los t shirt aan of ande ...
Ja, absoluut! Dat kan zeker. Alleen ik merk vooral dat de kwaliteit echt heel anders en zachter voelde als ‘gewone’ pyama’s (en ook handig met de knoopjes ivm voeden/huid-op-huid) en ik dacht inderdaad praktisch zowel nu als na de tijd, vandaar de vraag naar ervaringen!
Tijdens niet hoor ik al genoeg haha