14 Reacties

vorig jaar

Ik vind hem top! Gebruik de functie van de lamp niet eigenlijk. Maar hij staat hier elke nacht aan. Ik denk dat ik hem zelf ga missen als hij naar zijn eigen kamer gaat hahaha

vorig jaar

Wij gebruiken ‘m ook iedere nacht en bij alle slaapjes overdag. Naast dat hij mega schattig is, zijn de geluiden ook echt rustgevend (vind ik), vooral de pink noise en baarmoeder geluiden. Of onze dochter er nou beter door in slaap valt durf ik niet te zeggen. Maar ik kan zelf iig niet meer zonder 🙈😂
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Ik heb het konijn cadeau gekregen, vanaf de geboorte eigenlijk altijd gebruikt met de slaapjes. Ik weet niet of ze het echt zou missen als hij er niet is maar ik vind het zelf een fijn dingetje.

vorig jaar

Hier is ie een succes. Lampje gebruik ik vooral voor mezelf zodat ik haar nog net kan zien en kan spieken of ze al in slaap is gevallen bijv 🤭 en als ze ouder is is een lampje ook fijn voor d'r voor de avond. De geluiden/muziekjes zijn ook fijn. Daar ga ik zelf ook wel goed op 😂 Wij hebben de zachtroze, mooi kleurtje in het echt.

vorig jaar

Wij hebben de zandkleurige beer. Wij vinden het een topding. Zowel het geluid als de lichtfunctie. Zo kunnen we hem toch nog een beetje zien.
Wij gebruiken de moonie vooral als we de deur uit gaan. Onze dochter neemt geen speentje oid en valt het snelst en rustigst in slaap met white noise aan. Van mij had het geluid wel wat harder gekund, vooral met omgevingsgeluid valt het geluid van de moonie weg dan pak ik regelmatig mijn telefoon erbij om het af te spelen. Thuis gebruiken we een kastje van numsy, maar die is al 3 jaar oud en kan niet draadloos(oud model). Als je echt voor een goed white noise apparaatje wil gaan zou ik eerder een draadloze numsy kopen maar die is natuurlijk niet zo schattig als de moonie 😅

vorig jaar

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wij gebruiken de moonie vooral als we de deur uit gaan. Onze dochter neemt ...
Je kan het volume aanpassen door de knop ingedrukt te houden. Is het dan nog steeds te zacht?

Reactie op Adnarim

Je kan het volume aanpassen door de knop ingedrukt te houden. Is het dan no ...
Ik weet het, het volume is prima voor als ze zelf rustig is. Maar als ze overstuur raakt dan is het niet voldoende meer, ook als we achtergrond geluid thuis(spelend zoontje bijv) willen verbloemen is het niet altijd hard genoeg. Ik snap dat het niet te hard mag ivm gehoorschade maar dat is wel de reden dat ik numsy kies boven de moonie. White noise is soms het enige wat haar rustig krijgt maar als ze alles bij elkaar schreeuwt dan hoort ze de moonie echt niet meer.

vorig jaar

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ik weet het, het volume is prima voor als ze zelf rustig is. Maar als ze ov ...
Aah check, dat is wel jammer dan inderdaad. Er kan inderdaad een hoop kabaal nog uit zo'n oversture baby komen 🤭

11 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wij gebruiken de moonie vooral als we de deur uit gaan. Onze dochter neemt ...
Ik kom er even op terug, we hebben inmiddels een tweede ‘Back up’ moonie want ons dochtertje is helemaal fan. Ze slaapt er snel mee en houd het beertje dan ook stevig vast. De andere white noise apparaten worden niet meer gebruikt.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

11 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ik kom er even op terug, we hebben inmiddels een tweede ‘Back up’ moonie wa ...
Hoe gaat dat op de opvang? Geef je er dan eentje mee? Ik Twijfel om er een te kopen. Hier ook een baby zonder speen.

11 maanden geleden

Reactie op Rahayu

Hoe gaat dat op de opvang? Geef je er dan eentje mee? Ik Twijfel om er een ...
Onze dochter gaat niet naar de opvang waarschijnlijk. Bij ons zoontje mocht er geen gebruik gemaakt worden van white noise omdat dat de slaap van andere kindjes kon verstoren. Ik zou dus even informeren of het gebruikt mag worden

11 maanden geleden

Hier ook echt een succes! Ze slaapt snel in en als ze wakker word kan ze ook weer makkelijker inslapen (slaap cyclus koppelen) Zijn er ook over na aan het denken om er nog 1tje bij te kopen, we gebruiken de beer bij elk slaapje.

11 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ik kom er even op terug, we hebben inmiddels een tweede ‘Back up’ moonie wa ...
Word ze dan niet wakker omdat hij uit gaat? Hier werd hij namelijk wakker en moest ik elke x dat ding weer aan doen 😂 nu slaapt hij op z’n eigen kamer en dan moet ik elke keer op en neer nu een die altijd aan staat ( wij hadden trouwens het konijn)