7 Reacties
2 jaar geleden
Wat jammer zeg dat hij niet in een showroom in de buurt te bekijken is! Helaas heb ik de wagen niet dus kan ik je geen ervaringen meedelen. Wel een ongevraagde tip; ik had bij mijn eerste zwangerschap online research gedaan en had al 2 wagens in gedachten. Uiteindelijk in een showroom geweest en toch voor een totaal andere wagen gegaan, eentje die we uit ons zelf niet zouden uitproberen als de verkoopster er niet mee aan kwam lopen ;-) zou dus altijd zelf even een rondje lopen want wat voor de ene heel prettig is kan voor een ander toch niet zo praktisch zijn. Succes iig!
2 jaar geleden
Ik heb er nog nooit van gehoord. Wil niet zeggen dat hij niet goed is maar realiseer je wel dat als er eens iets mee is dat het misschien lastig is om aan een nieuw onderdeel te komen of dat het servicepunt (om evt te laten repareren) misschien ver weg is (of je moet het opsturen maar dan zit je zowieso een poosje zonder) hij ziet er wel leuk uit maar ik vind het ook niet zo uniseks (maakt niet uit natuurlijk maar misschien goed om over na te denken als je overweegt om in de toekomst voor nog een kindje te gaan?) verder is het ook gewoon heel erg lastig! Dus misschien voor jezelf een lijstje maken van wat je belangrijk vind (makkelijk op te vouwen, past makkelijk in de auto, geschikt voor meerdere ondergronden e.d.) veel succes!
2 jaar geleden
Je zou even de reviews kunnen opzoeken. Ik zie dat het een Pools merk is, je zou dus op een buitenlandse site kunnen kijken. Ik lees vooral dat de veringen erg piepen. Als je een betaalbare kinderwagen wilt halen zou ik eerder een tweedehandsje van marktplaats halen. Dit hebben wij ook gedaan voor €300 echt een hele mooie Joolz day+ ☺️
2 jaar geleden
Ontzettend mooie wagen! Als je hem echt graag wilt dan zou ik een leuk dagje Utrecht gaan plannen. Bijvoorbeeld bij meerdere winkels gaan kijken. Ik had ook een specifieke wagen in gedachten (van KinderKraft) en helaas de wagen ook niet kunnen bekijken in een showroom, ben naar 2 winkels gegaan en die hadden helaas niet. Heb wel de wagen gekocht, uiteindelijk via Marktplaats dus daar even goed kunnen bekijken en we zijn er heel blij mee!
2 jaar geleden
Reactie op JuniRoosje
Ontzettend mooie wagen! Als je hem echt graag wilt dan zou ik een leuk dagj ...
Fijn om te horen dag de wagen je die je in gedachten had goed beviel zonder dat je hem in het echt had gezien! Ik denk inderdaad dat we er maar een dagje Utrecht van gaan maken, haha! 😉
2 jaar geleden
Reactie op rianne123456
Ik heb er nog nooit van gehoord. Wil niet zeggen dat hij niet goed is maar ...
Bedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad ook nog nooit van dit merk gehoord. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben of mensen er ervaringen mee hebben :) ik vind de wagen prima kunnen voor zowel een jongetje als meisje,, maar dat is mijn mening😉
Bedankt voor de tips waar nog meer rekening mee te houden. Hij moet inderdaad eenvoudig op te vouwen zijn en een beetje compact zijn.
2 jaar geleden
Geen ervaring met de adamex kinderwagen, maar in dezelfde prijscategorie hebben wij de qute q-rider gekocht en die bevalt goed.