We willen vaker lange wandelingen doen met onze dochter/ uit eten gaan maar ze eet nog niet met de pot mee. Ik weet niet goed hoe ik kan hapjes voor haar mee kan nemen? In een koeltas? En hoe warm ik het dan op? Misschien iets makkelijk om voor te bereiden mee nemen, zoals fruit of boterham?Of kant en klaar maaltijden? Hoe doen jullie dit?
Ons dochtertje eet met de pot mee (a la Rapley, gaat lang niet alles in en sommige avonden wil ze van niks weten). Wij hebben altijd een bakje mee met haar maissticks en soepstengels. Daarin doen we soms ook een zakje komkommer reepjes of bananen pannenkoekjes. Voor het geval het haar allemaal te lang duurt oid, dat we wel iets kunnen geven.
Ik smeer vaak een boterham met boter of roomkaas, die doe ik dubbel en scheur ik dan af.
We eten thuis vers maar ergens anders krijgt hij een potje.
Fruit prak ik nog en dat doe ik in een bakje en neem ik mee. Soms is bv. de banaan dan een beetje bruin. Af en toe gebruik ik ook een fruit potje onderweg.
Zou doen wat je zelf makkelijk/fijn vindt. Je baby heeft het niet door verwacht ik 😉
Bij m’n oudste gebruikte ik als ik op vakantie ging altijd de zakjes van Ella’s kitchen. Deze waren compact mee te nemen. En gewoon een dagje weg nam ik fruit en groente vers mee in een bakje en brood ook in een bakje.
Wij nemen vaak een flesje mee en verder vraag ik vaak om een broodje,dat heeft elk restaurant wel. Wij bestelde pas gewoon brood met smeersels en at hij daarvan mee en we gaven ook wat van onze groenten.