526 Reacties

vorig jaar

Kayne was echt een droomslaper tov zn broer, elke 3/4 u vroeg hij om borstvoeding en dat was bijslapen!! Maar na de 6 maanden veranderde er iets, geen flauw idee wat. Hij is uuuuren wakker. Soms van 2 tot 5 en 6 u wil hij de dag beginnen. Andere nachten komt hij elk halfuur tot uur voor voeding. Wat IS dit ineens. Why🥺🥺🥺 volgende week heb ik een mega intensieve week op werk en ik slaap echt max 3 uur per nacht. Kijk er zo tegenop..

vorig jaar

I feel you! We hebben deze nacht nog niet echt geslapen. Tussen de 2 en 4 maanden ging het super goed. Soms een nachtvoeding maar vaak ook niet. Hij is nu 7 maanden het is echt gillen en nog eens gillen. Hij gilt zodra je hem neer legt waar dan ook!! Ik zie het even niet meer zitten. Ergens ben ik bang dat hij wat heeft maar overdag is hij vrolijk en slaapt hij wel. Ik weet het ook niet meer. Vandaag uit wanhoop opnieuw een slaaptraining gekocht dat heeft bij twee maanden echt geholpen 🙈

vorig jaar

Wij hebben gisternacht gehad dat hij bijna de hele nacht wakker was. Alleen van 01:30-04:30 even geslapen. En nu al sinds 4:30 wakker ook weer 😭

vorig jaar

Hier al slechte nachten sinds mn dochter 5,5/6 maanden is, nu bijna 7,5 mnd... Ze sliep fantastisch en toen kwamen een voor een de eerste twee tandjes door met 6 en 6,5 maand en vervolgens heel veel drinken en nabijheid nodig snachts, ben blij als ik een paar uur achter elkaar slaap maar meestal elke 1-2u wakker, ben zo moe en mentaal wordt dit wel steeds zwaarder nu 😅

vorig jaar

Herkenbaar! Hier ook in eens soms in paniek wakker en duurt en uur om hem rustig te krijgen. Geen idee wat er aan de hand is maar zo te lezen kan het ook bij de leeftijd/ontwikkeling horen als zo veel andere baby’s dit ook hebben…? Overdag is hij wel vrolijk gelukkig en goede slaapjes

vorig jaar

Reactie op baby1239

I feel you! We hebben deze nacht nog niet echt geslapen. Tussen de 2 en 4 m ...
Welke slaaptraining heb je gekocht en wat heb je toegepast?

vorig jaar

Ja hoor, hier ook!! Nooit een nacht doorgeslapen en op zijn best 3 voedingen. Ik ga om 20.00 uur naar bed en hoop er steeds het beste van. Hij ligt bij ons, in zijn ledikant cosleeper, maar hier brengt hij weinig tijd door, hij ligt liever tegen mama geplakt. Ik vraag me wel eens af of er medisch iets niet klopt, maar overdag is het een vrolijk mannetje die zich goed ontwikkelt.

vorig jaar

Hier net hetzelfde! Het is nooit een hele goede slaper geweest, maar hier ook met 6 maand ineens echt drama 's nachts. Ook meestal elk uur wakker, met af en toe eens een blokje van 2 of 3 uur. Het begint ook echt op te breken in combinatie met werk (werk in de zorg met wisselende diensten, dus kan ook niet altijd op tijd in bed kruipen) en heb ook nog 2 kleuters rondlopen die altijd vroeg wakker zijn. Ik merk ook dat ik voor hen niet de meest gezellige mama ben op dit moment, door de vermoeidheid. Hij is wel druk bezig met leren kruipen en zelfstandig gaan zitten, dus ik hoop stiekem op rustigere nachten eens hij dat onder de knie heeft 😅

vorig jaar

Sinds 4.5 maand slaapt ie een stuk minder goed dan daarvoor. Maar de ergste nachten zijn de nachten dat er tandjes bij hem doorkomen en hij daar last van heeft. Hij slaapt redelijk tot 00:00 uur en komt vanaf dan gerust elk uur/anderhalf uur. Huilend wakker worden. Soms niet direct in slaap vallen. Krijg hem alleen stil met de borst… Afgelopen 2 weken kwamen er 3 boventandjes tegelijk door…🫠

vorig jaar

Hier! Heeft nog nooit een nacht doorgeslapen. Soms wordt hij 3 keer per nacht wakker maar vaker dat hij elke 1-2 uur komt. Ik geef borstvoeding en heb soms het idee dat het ook daardoor komt, dat hij graag bij me wil zijn. Vannacht gaan we hem proberen naar zijn eigen kamertje te doen, ben benieuwd of dat iets scheelt..

vorig jaar

Ooooh hou op hoor hier ook!! Al 3 maanden word ze elke 30-60min wakker en blijft soms ook een uur wakker tussendoor 😒 zit er bijna over na te denken haar maar gewoon te laten huilen maar dat kan ik ook niet.. laatst 1 keer overdag gedaan nou heb me 3 dagen schuldig gevoeld. Zo fijn moeder zijn🥲

vorig jaar

Ohhhh wat vreselijk meiden! Hoe houden jullie jezelf staaandd🥺🥺😮‍💨 hier ook weer een parel vannacht. Dan ben ik rustig een uur bezig en 30/60 min later is meneer weer van de partij…

vorig jaar

Hoe kan het he? Hier is het dus geen honger maar gewoon klaar wakker... Ook geen flauw idee hoe ik haar dan rustig moet krijgen... Speentje, knuffelen in ons bed, in haar eigen bed sussen, niets helpt... En haar maar laten eindigt dus wel echt in hard huilen... Ik weet het ook even niet. Hoop dat dit al die 8 maanden slaapregressie is? Ze is 7,5 maand maar kruipt en staat wel al, dus hoop het echt...

vorig jaar

Ik meld me! 🫠 Vannacht elke 1.5-2 uur. Helaas beetje de standaard sinds de 4 maanden slaapregressie

vorig jaar

Hier gelukkig ditmaal niet maar bij de eerste wel tot hij bijna 2 jaar was zulke nachten. Wilde jullie even erkenning geven van hoe zwaar dit is en dat het echt niet ligt aan iets dat je doet <3. Heel veel sterkte. Het wordt uiteindelijk beter... Daar heb je nu alleen heel weinig aan.

vorig jaar

Zo fijn deze herkenbaarheid 💛 Dit is bij ons zo sinds de 4 maanden! Vanaf nu gooi ik er alleen nog flesvoeding is (gestopt met borstvoeding) en ik hoop dat dat helpt. Overdag ook mini slaapjes 🙃 Net 7 maanden.

vorig jaar

Reactie op Muriël3

Hier gelukkig ditmaal niet maar bij de eerste wel tot hij bijna 2 jaar was ...
Ja onze oudste van 2,5 slaapt ook nogsteeds niet door🙃😒. En Kayne sliep zooo goed tot 6 mnd. Had echt hoop haha..

vorig jaar

Hier ook! Elke nacht sowieso om de 2,5 uur voeding (geen slokje maar echt effectief drinken) maar daartussen vaak ook nog wakker voor speen/nabijheid etc. Ik ga elke avond indien mogelijk vroeg naar bed. Maar het is echt pittig. Ik werk ook onregelmatig inclusief avond- en nachtdiensten, op die dagen ben ik echt een zombie 🫣🥲

vorig jaar

2 maanden lang gehad! Sinds eergisteren komt die nog maar 2 keer 🫠hopelijk blijft dat even zo! Het was zooo pittig