9 Reacties
2 jaar geleden
Nog niet speciaal. Ik ga denk ik voor een leuk gebreid jurkje geen speciale zwangerschaps kleding. Ik vind dat persoonlijk echt zonde. Alle jurkjes van h&m, zara, nakd etc pas ik nu ook gewoon die rekken bij de buik wel mee鈽猴笍
2 jaar geleden
Reactie op melissilvain
Nog niet speciaal. Ik ga denk ik voor een leuk gebreid jurkje geen speciale ...
Ja dat doe ik ook. Ik heb nauwelijks zwangerschapskleding aan.
2 jaar geleden
Ik heb ontzettend veel mooie rokken (glitter of satijn) die ik nu nog prima aankan alleen uiteraard wat hoger optrek. Ik dacht zelf aan een roomwitte satijnen accordeonplooirok en een grof gebreide witte trui met beige laarsjes. Ik heb ook nog een kanten blouse die ook erg leuk staat erop. Genoeg keuze iig :) ik kan nog wel een fotootje toevoegen later als je een beeld wil?:)
2 jaar geleden
Ja dat doe ik ook. Ik heb nauwelijks zwangerschapskleding aan.
Ik heb een paar zwangerschaps broeken en shirts, maar die heb ik gekregen. Er veel geld aan uitgeven vind ik ook echt zo zonde haha. Heb qua shirtjes en truien sowieso vaak al oversized dus kan dat nu ook nog prima aan!
2 jaar geleden
Vinted is trouwens ook goud voor goedkope positiekleding! Je moet vaak alleen wel ietsjes meer fantasie gebruiken :p
2 jaar geleden
Reactie op Giulia22
Jaa leuk 馃槉
Hier een paar idee毛n die ik had met verschillende rokken en jurkjes. Allemaal gewone kleding, geen positie, dus extra leuk :) Hopelijk geeft het wat inspiratie!

2 jaar geleden
Deze heb ik gekocht. Door de Black friday kortingen word het wel leuk om even te shoppen.