10 Reacties

10 dagen geleden

Ligt een beetje aan het weer maar vandaag had ze aan op de fiets: Lange mouw romper + legging + longsleeve shirt. Daaroverheen een wollen boxpakje (nog groot, dus eroverheen 😉), sokjes en slofjes en een fleece jasje. Wantjes wilt ze echt niet dus zonder, maar ging prima. Ze heeft wel zo'n soort bivakmutsje van de H&M op, die vind ik heel fijn want daardoor ook haar hals/nek bedekt.

9 dagen geleden

Wij hebben zo'n skipak/winterpak van Lupilu. Gekocht via vinted. Echt heerlijk warm! https://www.lidl.nl/p/lupilu-jongens-winteroverall/p100307668

9 dagen geleden

Winter/ skip pakje + wanten en een muts!
Wij hebben zo'n deryan fietsstoeltje hoes, helemaal top! 😍

9 dagen geleden

Skipak

9 dagen geleden

Vraagje: hoe doen jullie een muts / bivakmuts in combinatie met hun fietshelm?

Reactie op prettydutchie

Vraagje: hoe doen jullie een muts / bivakmuts in combinatie met hun fietshe ...
Geen muts, we hebben een warme sjaal en een windscherm. Daarboven de helm gewoon

9 dagen geleden

Reactie op prettydutchie

Ja wij dus ook niet, maar bedoelde ook meer de mensen die hadden gereageerd dat hun baby een muts op heeft haha

9 dagen geleden

Ik heb een ski pakje van Mayoral op vinted gekocht.. dat is echt heerlijk warm en zitten slofjes en wantjes aan

8 dagen geleden

Reactie op prettydutchie

Wij hebben een wollen mutsje van engel, die kun je mooi omknopen, is dun en zit dus dicht op het hoofdje. Hier past het helmpje mooi overheen. De bivakmuts van dilling is denk ik ook ideaal.