7 Reacties
één maand geleden
Ik wil wel aangeven dat er op veel sites ed staat dat je kind vanaf 6 maanden in een fietsstoeltje mag maar zou dit echt pas doen als ze echt goed stevig kunnen zitten. Het gaat erom dat ze met hun nekje/rug het gehobbel kunnen opvangen en dat kunnen de meeste kindjes bij 6 maanden echt nog niet
één maand geleden
Wij hebben afgelopen week een fietszitje aangeschaft! Gister voor het eerst op pad geweest, hij vond het geweldig! We hebben eentje van bobike, heb hem op bol.com gekocht.
één maand geleden
Reactie op rianne123456
Ik wil wel aangeven dat er op veel sites ed staat dat je kind vanaf 6 maand ...
Nee wacht er ook nog wel even mee, maar wel alvast aan het orienteren :)
één maand geleden
Reactie op renske1984
Nee wacht er ook nog wel even mee, maar wel alvast aan het orienteren :)
Ik heb mijne via marktplaats! Ik weet niet uit mn hoofd welk merk het is maar daar en op vinted staan er heel veel
één maand geleden
Bij hebben de thule, helemaal leuk en blij mee. Het is een dure, maar heeft een handig steuntje voor haar. De eerste meters zijn gemaakt
één maand geleden
Ik heb Bobike en mn vriend heeft Thule Yepp. Dit weekend gemonteerd en eerste ritje gemaakt :) Bij het Bobike stoeltje heb ik ook een steun (voor haar handjes en/of voor als ze in slaap valt) maar die past helaas niet bij mijn stuur. Dus daar zou ik bij aanschaf (die van ons hebben we gekregen) wel goed op letten. Tijdens het fietsen ging mn dochter wat scheef hangen naar links. Ze was wel gewoon wakker, dus vraag me af of het toch vermoeidheid was of iets anders (bv. om het windscherm heen willen kijken/voelen). En misschien kan het riempje wel wat strakker. Wel heel leuk om zo samen te fietsen en het weer was top voor een eerste ritje :)