12 Reacties

9 dagen geleden

Lijkt mij een prima idee! Zou gewoon lekker luisteren naar haar behoeftes. Hier toevallig vandaag ook. Mn zoontje was om 06:00 wakker dus we gingen uit bed maar vanaf 06:45 was hij weer heel moe, huilerig en in de ogen wrijven dus ik heb hem gewoon weer naar bed gedaan..

9 dagen geleden

Hier nooit anders geweest. Op dagen dat we vrijdag zijn gaat hij na de fles weer lekker naar bed. Dan slaapt hij vaak tot 8.30 a 9.00. Als we moeten werken dan kleden we na de fles aan en gaan we weg

9 dagen geleden

Hier ook hoor! Ons zoontje wordt wakker voor een fles en wil daarna graag nog 1/1,5uur doorslapen tot ongeveer half 9/ 9 uur eerst volgende slaapje is dan bij ons rond een uur of 1

9 dagen geleden

Yes hier wordt ze meestal rond een uur of 7 wakker en na een fles slaapt ze zo nog een uur of meer. Ik vind het heerlijk, zo kan ik op vrije dagen nog even uitslapen :)

9 dagen geleden

Hier ook hoor, fles om 7.30 / 8.00, daarna terug naar bed tot haar fruit om 10.00. Om 12.00 uur brood en een fles en dan weer tot een uur of 15.00 naar bed.

9 dagen geleden

Uitproberen kan sowieso geen kwaad

8 dagen geleden

Ik heb het gisteren geprobeerd na de fles.. om 06.30 uur de fles gedaan en daarna viel ze vrijwel direct weer in slaap tot 08.00! Voor herhaling vatbaar dus😌

8 dagen geleden

Ik doe t als ik vrij ben in t weekend. Laatst om 06:15 de fles, schone luier en terug gelegd. Schrok om 09:30 wakker van zijn gebrabbel 😃 moet wel zeggen werkt niet altijd

8 dagen geleden

Hier slaapt ze soms nog 45-1,5u verder maar soms werkt het ook totaal niet haha

8 dagen geleden

Ja hoor, gewoon doen. Vooral omdat je merkt dat ze moe is. Hier werkt het helaas niet meer 😅 maar denk zeker wel tot ong. 7mnd konden we hem vaak na zijn flesje nog in bed leggen en sliep hij zo nog minstens een uurtje door.

8 dagen geleden

Doen wij ook, hij slaapt heerlijk door tot soms wel 8u, half 9 en wij dus ook (als we niet werken).

7 dagen geleden

Ik geef bv, maar rond die tijd krijgt hij gewoon een borst en slapen we nog een uur tot 1,5 daarna