4 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de draadloze van MyBambini en ondanks dat we nog geen baby hebben wel goede verhalen van vrienden die er heel blij mee zijn, idd voor onderweg.

2 jaar geleden

Ik heb van de week deze besteld Bekijk LUVION® Draagbare Flessenwarmer voor onderweg én thuis - Geschikt voor o.a. Dr. Brown, Philips Avent, Difrax, Medela, Alvar, NUK, MAM en huismerk Kruidvat en Etos babyflessen - Draadloos je baby fles verwarmen op: https://www.bol.com/nl/p/luvion-draagbare-flessenwarmer-voor-onderweg-thuis-geschikt-voor-o-a-dr-brown-philips-avent-difrax-medela-alvar-nuk-mam-huismerk-kruidvat-etos-babyflessen-draadloos-je-baby-fles-verwarmen/9300000159160606?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ben er zeker wel tevreden over. Zet m aan als ik merk dat hij wakker word. Dan doe ik ondertussen zijn luier verschonen. Als ik klaar ben is zijn melk op temperatuur. Wanneer je m aan laat blijft hij de fles op ingestelde temperatuur houden dus ideaal als hij toch nog wat door slaapt

2 jaar geleden

Reactie op ttromm

Wij hebben de draadloze van MyBambini en ondanks dat we nog geen baby hebbe ...
Deze hebben wij ook, nu ruim een week in gebruik en hij is echt ideaal. Nu alleen nog thuis gebruikt, maar daar is hij al super handig voor. Erg makkelijk en snel in gebruik.

2 jaar geleden

Wij hebben die uit de link. Zijn er erg tevreden over!