129 Reacties

3 dagen geleden

Respect voor jullie !! Ik ben ondertussen gestopt en zie achteraf wat een extra moeite, tijd en energie je erin moet stoppen, dus petje af voor jullie dat jullie het wel zolang nog volhouden!

3 dagen geleden

Jammer genoeg gestopt met 5.5 maand. Tot me voorraad op is was hij 7 mnd. Dus toch trots dat het zo lang is gelukt.

3 dagen geleden

@duomil en @Ollie12345 ook voor jullie veel respect dames! Jullie mogen trots zijn op julliezelf ❤️

3 dagen geleden

Ik kolf nu ook 7,5 maand. Ik wil al een maand stoppen, maar voel mij zo schuldig naar mijn kleine meid :(.

2 dagen geleden

Reactie op Leya00

Ik kolf nu ook 7,5 maand. Ik wil al een maand stoppen, maar voel mij zo sch ...
ik herken dit, ik denk er aan om over een tijdje te stoppen omdat ik het soms helemaal zat ben. maar ik heb hetzelfde schuldgevoel. 🙁

2 dagen geleden

Wauw, ik hoor eigenlijk niet op dit topic thuis, want ik kolf alleen op het werk. Maar ik zag dit topic bovenaan staan en toen besefte ik hoe knap het is dat jullie het al zo lang volhouden! Na de 6mnd borstvoeding is überhaupt al bijzonder tegenwoordig, laat staan als je fulltime kolf. Echt, diep respect voor jullie!🙌🏻

2 dagen geleden

Reactie op Leya00

Ik kolf nu ook 7,5 maand. Ik wil al een maand stoppen, maar voel mij zo sch ...
Herkenbaar! Zo verleidelijk om dan gewoon maar weer “leeg” te kolven … en ik ben dan stiekem ook wel trots dat er weer melk is. Zoontje vindt het heerlijk (veel lekkerder dan KV)

één dag geleden

Reactie op sjakie23

Ik doe nog 2x per dag 200ml, de rest is kunstvoeding of hapjes. Op deze man ...
Ik doe het ook zo. Kolf ‘s ochtends en ‘s avonds en ‘s nachts leg ik aan als ze wakker wordt. Overdag ook hapjes en kv..