21 Reacties

2 jaar geleden
H&m en ook de c&a hebben nog zwangerdchapskleding. en ik heb zelf bij de primark ook jurkjes gekocht die lekker mee rekken die hebben ze daar ook voor een goede prijs. 😌

2 jaar geleden
Ik vind het echt een drama, woon in de Noordoostpolder en er zijn zo weinig winkels met zwangerschapskleding! De Prénatal in Zwolle heeft wel verschillende merken te koop en je kan passen. Ik heb 1 broek van Only bij de prenatal weg, die zit wel goed en een van mamalicious maar die begint af te zakken als ik die een paar uur aan heb. Heb bij musthaves van die gebreide jurkjes gehaald, die kan je na de bevalling ook gewoon nog weer aan doen evt.

2 jaar geleden
Reactie op lizzyliess
H&m en ook de c&a hebben nog zwangerdchapskleding. en ik heb zelf b ...
Moet je wel ff opletten dat het filiaal waar je heen gaat een zwangerschaps afdeling heeft want niet elke winkel heeft dat..

2 jaar geleden
Ik slaaf tot nu toe het beste bij grote de bankzaken zoals Prénatal en Baby Planet eigenlijk. Beide hebben bij ons in de stad een groot gedeelte met zwangerschapskleding.

2 jaar geleden
Ik slaaf tot nu toe het beste bij grote de bankzaken zoals Prénatal en Baby ...
Slaag*

2 jaar geleden
Moet je wel ff opletten dat het filiaal waar je heen gaat een zwangerschaps ...
Nee klopt, ik woon in een middel grote stad maar vind de zwangerschapskleding bij de HM hier echt een drama

2 jaar geleden
Ik was er ook zo klaar mee, heb vandaag een broek van studio Anneloes besteld (speciaal voor zwangerschap) . Makkelijk weer te verkopen na de zwangerschap en blijft qua kwaliteit super goed (heb ik me laten vertellen). daarnaast een tregging van H&M die wel redelijk zit, en een flared van Ambika die ik toevallig al had. Daarnaast zwangerschaps panty’s gekocht. Dan maar over op jurkjes ook.

2 jaar geleden
Heb gisteren echt een hele fijne broek gekocht bij prenatal, hij zit als een joggingsbroek maar ziet er toch netjes uit..

2 jaar geleden
Reactie op Birgitk89
Ik vind het echt een drama, woon in de Noordoostpolder en er zijn zo weinig ...
In Lemmer zit mama's en meer. Daar schijnen ze ook redelijke keus aan zwangerschap kleding te hebben.

2 jaar geleden
Heb bij de C&A gewone broeken met elastiek gehaald die flink kunnen oprekken. Heel fijn tijdens de zwangerschap en daarna kan ik ze nog steeds aan. Vorige zwangerschap ook gedaan. Daarnaast gewoon wat oversized kleding. Geen zwangerschapskleding meer. Zakte bij mij ook iedere keer af. Zijn ook nog vriendelijk voor de portemonnee

2 jaar geleden
Ik heb online bij lidl zwangerschaps leggings besteld zitten heerlijk, voor een jeans misschien h&m ?

2 jaar geleden
Reactie op Joelez
Vandaag heel goed geslaagd bij Mini en Me in Woerden. Ze hebben voorin baby ...
Jammer dat ze daar alleen tot max xl gaan.

2 jaar geleden
Moet je wel ff opletten dat het filiaal waar je heen gaat een zwangerschaps ...
Ohh dat wist ik helemaal niet, ik dacht dat dit standaard was in die winkels. 😌😅

2 jaar geleden
Reactie op DeMoppets
Prenatal in Eindhoven. Achter de grote winkelstraat.
Ja daar was ik van de week, echt een fijne winkel en super aardig personeel