30 Reacties

2 jaar geleden

Wat fijn om te horen! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon 🥳🩵 ik wens hem en jullie al het geluk en gezondheid voor 2024!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, fijn om te lezen dat het naar omstandigheden allemaal goed gaat 💙

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat. Ik wens jullie alle liefde, geluk en gezondheid toe in 2024 🎆❤️

2 jaar geleden

Echt oohhh wat fijn dat het goed gaat ondanks hij te vroeg geboren is toch nog een 2023 baby🩵💙🩵💙🩵 Veel geluk en veel liefde voor 2024 Hoe heet hij en hoe zwaar weegt hij?😊

2 jaar geleden

Echt oohhh wat fijn dat het goed gaat ondanks hij te vroeg geboren is toch ...
Hij heet Ciro Roberto (spreek je uit als Tjiero ) en Roberto is vernoemd naar mijn overleden papa ❤️ hij weegt 1670 gram en is ongevee 38cm

2 jaar geleden

Gefeliciteerd ! 💙 wel even schrikken denk kwam het gewoon ineens spontaan?

2 jaar geleden

Reactie op Giulia22

Hij heet Ciro Roberto (spreek je uit als Tjiero ) en Roberto is vernoemd na ...
Awh wat een mooie naam en ook de tweede hele mooie gebaar voor jou overleden papa❤️ en awh zo schattig dat die nog zo klein is maar gelukkig dat alles goed gaat en hopelijk ook blijft❤️😊

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wat schrikken maar fijn dat het naar omstandigheden goed gaat!

2 jaar geleden

Het was mega schrikken en nog heel onwerkelijk. Ik had een stortbevalling en dat was heel intens. In totaal 10 uur geduurd incl 7 minuten persen. In het amc werken echt toppers op de ic neonatologie

2 jaar geleden

Oh fijn zulke berichten, ben zelf sinds vrijdag opgebeld ivm P-E morgen ben ik 30 weken, maar elke week verder is top! Dan zijn dit soort berichtjes fijn om te lezen dat het goed gaat! Gefeliciteerd, maar zullen nog wel paar pittige weken kunnen worden toch?

2 jaar geleden

Reactie op lenthe85

Oh fijn zulke berichten, ben zelf sinds vrijdag opgebeld ivm P-E morgen be ...
Wat vervelend voor je! Hopelijk gaat het oké en kan je het nog even een tijdje rekken! Dankjewel! Ja klopt, het is elke dag weer even bekijken 😊

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Het zal wel schrikken zijn, zo vroeg. Heel fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat. Heel veel succes en geluk de komende tijd! 💙

2 jaar geleden

Reactie op Giulia22

Het was mega schrikken en nog heel onwerkelijk. Ik had een stortbevalling e ...
Ohh, maar was er een reden dat hij te vroeg kwam of gewoon uit zich zelf eigenlijk?😊

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! ♥️🧸

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Maar woh wat zou dat schrikken geweest zijn. Onwijs fijn dat hij het zo goed doet naar omstandigheden!! Heel veel geluk samen.

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! 💙 Gelukkig maakt hij het goed, lijkt me erg schrikken zo vroeg😘

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje 🩵 Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met jullie. Succes en alle geluk van de wereld saampjes 😘

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte vn jullie mooie wondertje! Hopelijk mag alles goed blijven gaan🩵🤍

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Toch ook wel heel veel sterkte de komende tijd! Mocht je eens willen praten erover, mijn eerste dochter is geboren bij 34 weken!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie zoontje! Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat.. heel veel sterkte ook komende tijd want het zal niet niks zijn! En natuurlijk Fijn dat er goed voor jullie wordt gezorgd in het AMC!! 🩵💙