7 Reacties

vorig jaar

Die is wel heel cool! Waar heb je die vandaan als ik mag vragen? Bij m’n zoontje hadden wij een bord in de voortuin, maar nu wil ik alleen een raambord. Is makkelijker dan zo’n grote bord die er toch maar eenmalig staat. Verder geen versieringen gedaan toen 😄

vorig jaar

Ik woon in een appartement, maar denk aan een leuke raamsticker gewoon met haar naam erop. Toch wel leuk om iets op te hangen.

vorig jaar

Reactie op Carly90

Die is wel heel cool! Waar heb je die vandaan als ik mag vragen? Bij m’n ...
Deze is van treetoys! Erg leuke webshop met diverse mogelijkheden voor punniknamen. Deze slinger is er ook in een variant met hartjes

vorig jaar

Van eerste kindje deze besteld met zijn eigen naam heel leuk! Ze hebben leuke slingers, ga zeker deze keer ook daar bestellen. Had hem voor het raam hangen toen.

vorig jaar

Wij gaan dit weer doen, de houten wieg kunnen we van iemand lenen ;)

vorig jaar

Bij ons in het oosten word er altijd nog flink de voortuin versierd. Dit doen familie en vrienden soms ook de buurt. In huis hang ik alleen een lijn voor de kaartjes. Dit was onze voortuin toen onze zoon werd geboren. Het ei-bord is ooit 27 jaar geleden gemaakt toen ik werd geboren, sinds dien heeft die elk neefje nichtje gehad :)

vorig jaar

Bij ons in het oosten word er altijd nog flink de voortuin versierd. Dit do ...
Maar dat is wel heel leuk. En hij ziet er nog goed uit. Wij wonen iets van de straat af. Dus er komt een vlag en een geboortebord. Maar hoe doe eruit gaat zien is aan mijn man. En anders hebben we er nog 1 van ons eerste kindje😂