15 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Ik heb zelf ook nog geen geboortepakje maar heb wel gezien dat de pakjes van “house of bears” leuk zijn en je hebt ze ook in pyjama voor de mama’s dan kan je matchen misschien is het iets voor je? 🥰

2 jaar geleden

Dit hebben wij als geboorte pakje voor onze kleine dame 🥰💖

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Ben je opzoek naar een complete set? Wij hebben voor zowel de eerste als de tweede een complete set genomen van babyluxury. En wij hadden in het geboortehotel een fotografe die meteen een shoot gedaan heeft. De foto’s zijn prachtig. De kwaliteit van het pakje is ook fijn, inmiddels al tig keer gewassen😝 https://baby-luxury.nl/product-category/complete-newbornset/ Zie wel dat er veel al uitverkocht is😔 En anders even prenatal kijken? Daar heb ik ook een pakje in maat 50 aangeschaft weliswaar niet het geboortepakje, maar ook erg fijn en me rot gewassen haha. https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/newborn/boxpakjes/prenatal-newborn-boxpakje-pure-4831098.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&kwd=&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFQeS8DOtEaDW_Eeul8EjEkqe&gclid=CjwKCAiAqNSsBhAvEiwAn_tmxTwg8OKsRBqDN_NpGAhpJdddGM9Wj5qJARPMlb6hhSQ7Rq2jfBjDyRoCPDkQAvD_BwE

2 jaar geleden

Als je even zoekt is hier al een topic over gemaakt met veel berichten erin

2 jaar geleden

Reactie op selena91

Ben je opzoek naar een complete set? Wij hebben voor zowel de eerste als de ...
Ik vind ze wel heel prijzig voor een babypakje😂🙈.

2 jaar geleden

Wij twijfelen nog tussen deze 2 pakjes

2 jaar geleden

Reactie op m jeslinjoane

Wij twijfelen nog tussen deze 2 pakjes
Misschien leuk om die romper onder pakje 2 te doen? Eigenlijk doe je nooit alleen een romper aan bij een newborn, omdat dat t koud is... altijd een lange mouw romper met een shirtje/vestje erover!

2 jaar geleden

Wij gaan voor een wollig setje van Cosilana. Daarnaast nog een teddy jasje en een omslagdoek 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Jacquelien_

Wij gaan voor een wollig setje van Cosilana. Daarnaast nog een teddy jasje ...
Ik vind dit zo lief! Maar is dit niet een beetje koud alleen een romper zonder shirt erover? 😳

2 jaar geleden

Reactie op Mothermom

Ik vind dit zo lief! Maar is dit niet een beetje koud alleen een romper zon ...
Ik heb een romper en een shirtje. Kon daar alleen geen foto van vinden 😉

2 jaar geleden

Reactie op Joelez

Misschien leuk om die romper onder pakje 2 te doen? Eigenlijk doe je nooit ...
Klopt! Ben ik van op de hoogte! Als het pakje 1 wordt dan komt daar zeker nog een truitje overheen

2 jaar geleden

Ik wil heel graag de linker gebruiken maar deze is/lijkt nog al groot. Dus even afwachten anders gaan we voor optie bruin. Ben nog opzoek naar leuke mutsjes en slofjes

2 jaar geleden

Reactie op Jacquelien_

Ik heb een romper en een shirtje. Kon daar alleen geen foto van vinden 😉
Ohhh haha! Leuk! Goed idee wel, nu met korting bij Dilling ga ik ook maar eens opzoek naar een geboortepakje 🥰