32 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben voor de zwangerschap al begonnen met vitakruid multi dag en nacht mama omdat ik mn cyclus wilde verbeteren en dat was mijn inziens de beste samenstelling in vergelijking met anderen

2 jaar geleden

Ik gebruik die van Solgar Prenatal Nutrients !

2 jaar geleden

Ik gebruik nu ook alleen foliumzuur, maar ben van plan deze te gaan halen. Alles zit hierin waardoor je niks extra’s hoeft te slikken!

2 jaar geleden

Ik gebruik ook vitakruid multi mama dag en nacht! Aanrader!

2 jaar geleden

Ik gebruik multi dag mama van vitakruid, visolie met D3 van vitakruid, ijzertabletten van floradix en magnesium tauraat van vitakruid

2 jaar geleden

Reactie op Tammy92

Ik gebruik multi dag mama van vitakruid, visolie met D3 van vitakruid, ijze ...
Zit dat niet allemaal ook in de multi dan??

2 jaar geleden

Reactie op Nienke1605

Magnesium zit daar wel in maar geen hoge dosering, visolie niet. Ijzer zit er ook in

2 jaar geleden

Laveen multi mama

2 jaar geleden

Reactie op Nienke1605

Magnesium en ijzer wel maar in minimale dosering en ik heb aan beide tekorten en visolie zit er niet in dus die slik ik apart

2 jaar geleden

Ik gebruik de multi prena fem van Orthica, iets duurder, maar hele fijne complete multi vitamine voor vóór, tijdens en na de zwangerschap!

2 jaar geleden

Ik gebruik mama compleet en vitamine D van vitals en magnesium van vitakruid. Af en toe visolie van Möllers en morgen start ik met kersensap van Schulp ( dit is heel goed voor zwangerschap)

2 jaar geleden

Ik gebruik die van Solgar Prenatal Nutrients !
Ik ook!

2 jaar geleden

Reactie op Kylie02

Ik gebruik nu ook alleen foliumzuur, maar ben van plan deze te gaan halen. ...
Gebruik deze ook.

2 jaar geleden

Ik gebruik de ultimate multi mama van ovabalance. Daarnaast gebruik ik de omega 3 en extra vitamine d3 van ovabalance. Hele fijne producten en hele fijne begeleiding als je vragen hebt.

2 jaar geleden

Ik gebruik ook Vitals elke dag mama, daarnaast Algen Omega. Heb net 2 potjes Vitals gekocht maar alle mensen wat een grote tabletten. Wellicht ga ik na deze potjes over op Vitakruid. Al had Vitals wel van alle vitaminen en mineralen iets meer aanwezig.

2 jaar geleden

Ik slik de multivitamine voor zwangere vrouwen van Kruidvat. Inclusief Omega-3, omdat ik geen grote vis-eter ben.

2 jaar geleden

Reactie op EllaZ

Ik gebruik ook Vitals elke dag mama, daarnaast Algen Omega. Heb net 2 potje ...
Vitakruid tabletten zijn even groot helaas haha. Je hebt van Vitals wel ipv tabletten ook capsules, maar daar moet je er dan 2 per dag van nemen.

2 jaar geleden

Ik gebruik Ortica multi prena fem

2 jaar geleden

Reactie op Tammy92

Magnesium en ijzer wel maar in minimale dosering en ik heb aan beide tekort ...
Ik heb en slik precies hetzelfde als jou haha! En vind vitakruid mama dag & nacht echt een aanrader. 😀👍🏽

2 jaar geleden

Reactie op Kylie02

Ik gebruik nu ook alleen foliumzuur, maar ben van plan deze te gaan halen. ...
Deze gebruik ik ook! Soms vraag ik me af of ik daardoor niet teveel vitamines binnen krijg.