Hi hi,
Ik gebruik momenteel alleen foliumzuur maar als dit potje leeg is ga ik denk ik over op een multivitamine, maar welke? Welk merk? Zoveel keus 😅 waarop baseer je je keuze? Heel benieuwd naar jullie overwegingen!
Ik ben voor de zwangerschap al begonnen met vitakruid multi dag en nacht mama omdat ik mn cyclus wilde verbeteren en dat was mijn inziens de beste samenstelling in vergelijking met anderen
Ik gebruik mama compleet en vitamine D van vitals en magnesium van vitakruid. Af en toe visolie van Möllers en morgen start ik met kersensap van Schulp ( dit is heel goed voor zwangerschap)
Ik gebruik de ultimate multi mama van ovabalance. Daarnaast gebruik ik de omega 3 en extra vitamine d3 van ovabalance. Hele fijne producten en hele fijne begeleiding als je vragen hebt.
Ik gebruik ook Vitals elke dag mama, daarnaast Algen Omega. Heb net 2 potjes Vitals gekocht maar alle mensen wat een grote tabletten. Wellicht ga ik na deze potjes over op Vitakruid. Al had Vitals wel van alle vitaminen en mineralen iets meer aanwezig.