27 Reacties
2 maanden geleden
Nee hoor hier slapen we zelfs al maanden niet samen meer en ik lig elke dag om 8 uur in bed. 馃槬
Onze dochter weigert de fles waardoor ik haar onmogelijk met een fijn gevoel bij iemand anders laat. Ze is ook heel erg aan mij gehecht.
Date nights lijken voor mij nog heel ver weg wat ik heel jammer vind want ben zo toe aan meer vrijheid en 1 op 1 momenten met mijn man 馃槬
2 maanden geleden
Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤
Nee hoor hier slapen we zelfs al maanden niet samen meer en ik lig elke dag ...
We doen wel regelmatig als je kindjes in bed liggen een flesje bubbels en kaasplankje op de bank met een film aan. Dus wel een soort van date night thuis. Maar ik lig dan toch binnen 2 minuten te slapen 馃ぃ馃
Gelukkig is dit ons tweede kindje en weten we dat het weer beter wordt met de tijd ookal lijkt het soms nog verweg.
2 maanden geleden
Wat vindt je partner er van? Belangrijker is om hierop 茅茅n lijn te zitten erover. Thuis kun je ook leuke en gezellige datenights plannen!
En qua oppas, als er mensen om je heen aanbieden om op te passen, maakt het hun niet uit als ze vervolgens de halve avond met je kindje rond lopen. Het is voor hun 茅茅n avondje. Maar snap dat het vertrouwen moet groeien.
2 maanden geleden
Hier ook zo.. we gaan wel binnekort iets plannen. We slapen ook nog niet samen maar ook dit willen we op korte termijn veranderen. We doen veel samen met de baby erbij. Ook leuk. Maar ik snap het wel hoor. Het begint hier nu ook wel weer een beetje te kriebelen om even samen eruit te gaan. Dit is onze eerste en we wisten ook niet zo goed wat er konden verwachten. Nu dat alles een beetje in een routine zit kunnen we gaan kijken voor tijd voor ons samen.
2 maanden geleden
Ik heb ook een dochter die heeeel lastig slaapt (8 mnd) en die ik moeilijk durf weg te brengen daardoor. M鈥檔 man en ik zijn wel al een keer lekker uit eten geweest en toen paste m鈥檔 ouders op. Ik dacht: als ik i茅mand vertrouw met m鈥檔 kind, dan is het m鈥檔 eigen moeder wel en ik dacht ook: what is the worst that can happen? Misschien huilt ze een paar uur of slaapt ze niet en halen ze haar lekker uit bed en gaan ze even met haar spelen. Dat doet ze bij ons ook. En wat is nu een avondje? Ik vind tijd voor onszelf en quality time met m鈥檔 man ook echt z贸 belangrijk. Dus ik zou het gewoon echt lekker doen. En als je een avond lastig vindt, dan ga je toch lekker lunchen overdag? Gewoon echt doen hoor! Ook aan je relatie blijven werken. Jullie zijn er ook nog! En dit komt dus van een moeder die ook een lastig kind heeft met een hele handleiding qua slaap 馃槄
2 maanden geleden
Reactie op Olijfje_31
Ik heb ook een dochter die heeeel lastig slaapt (8 mnd) en die ik moeilijk ...
Nou dat ik denk ik het ding, ik voel dat niet zo naar mijn moeder. Vind haar een beetje onhandig. Laatst even uitgeprobeerd met een overdag slaapje en dat werkte niet. We gaan wel een keer lunchen als ze naar de opvang is!
2 maanden geleden
Lekker loslaten als je dat kan. Wij gaan in feb een week op wintersport zonder 2 kids en ik ben al 2x een meiden weekend weg geweest en ga ook graag uiteten met mn man. Als mn huwelijk goed gaat profiteren mijn kinderen daar weer van. Kids staan vaak op 1, maar als het kan ook zeker lekker even geen mama zijn en even met mn man weg. Wij laten iedereen oppassen en iedereen vind het een eer en verantwoordelijkheid als we het vragen. Vrienden zonder kinderen, mn broertje die woont in een studentenhuis komt graag oppassen. Ze hebben het altijd overleefd. Ja de tandjes worden slechter gepoetst of mn pasgeboren baby had een keer geen romper onder zn pyama aan en de luier zat verkeerd, maar dat zijn details!