52 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Chrisje11
Ik heb ook helemaal geen symptomen, terwijl ik bij mijn zoontje enorm moe w ...
Ja, bij mij hetzelfde!
Ik had bij mijn dochtertje al heeel vroeg symptomen, nog voor het positief testen zelfs, en nu letterlijk 0 symptomen… waardoor ik dus ook een beetje onzeker word…
Maar ik moet het proberen los te laten zeker… 🙏🏽
2 jaar geleden
Reactie op Eyla
Ja, bij mij hetzelfde!
Ik had bij mijn dochtertje al heeel vroeg symptomen, ...
Gek hè! Ik toen ook inderdaad, dacht dat ik ernstig ziek was zo moe, haha. Zo spannend tot de eerste echo! Hopelijk is alles goed, dan is het alleen maar fijn om geen klachten te hebben.
2 jaar geleden
Typisch dat ik net op zoek was naar vroeg zwangere vrouwen zonder symptomen en direct op dit topic stuit. Ik heb ook geen symptomen. Ik testte vrijdag voor het eerst positief op dag 14 dpo. Nu dus 16 dpo. Ik heb misschien iets gevoeligere borsten, maar dat mag geen naam hebben. Genieten maar van deze symptoomvrije periode. 😊
2 jaar geleden
Had sinds de vermoedelijke innesteling (bloeding 6 dagen na iui) erg gevoelige borsten. Ook waren mijn aders goed zichtbaar. Sinds vandaag is dat opeens weg. Ook steeds van mini beetjes bloedverlies sinds de positieve test afgelopen zaterdag. Word er ook erg onzeker van.
2 jaar geleden
Ik heb nog steeds geen enkel symptoom 🙋🏽♀️
Niet moe, geen gevoelige borsten, niet misselijk, geen “krampen”,… 🤷🏽♀️ eigenlijk voel ik helemaal niks…
Misschien ben ik gewoon iets humeuriger 🤪
Dus het liefst zou ik elke dag willen testen om me een beetje minder onzeker te voelen, maar mijn man “verbiedt” het een beetje… hij zegt me dat ik het echt los moet laten…
2 jaar geleden
Hier ook weinig symptomen! Of nouja, niet wat je bij zwangerschap verwacht. Ik ben wel bloed chagrijnig, dus we gooien het maar op zwangerschap maar anders was ik het misschien ook ;-)
Het maakt mij ook wel een beetje onzeker, al weet ik dat het echt niks zegt. Het is pas gek als je eerst wel al die symptomen had en dan plots niet meer. Nu geniet ik er maar gewoon van dat ik nog kan sporten enzo en niet doodmoe op de bank lig!
2 jaar geleden
Ik ben vandaag 5 weken en ook hier zo goed als geen symptomen. Wel wat vermoeid, dit komt omdat ik steeds rond 5 uur wakker word. Verder lichtjes gevoelige borsten, maar dit was vlak voor menstruaties wel erger. Dit is mijn eerste zwangerschap en weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Ook heb ik opvliegers (zweetaanvallen) uit het niets. Voor iemand herkenbaar?
2 jaar geleden
Reactie op Leyla080
Ik ben vandaag 5 weken en ook hier zo goed als geen symptomen. Wel wat verm ...
Ik heb het ook zo warm! 🥵 Terwijl ik het normaal eerder koud heb.
Verder heb ik alleen krampend gevoel of een soort spierpijn gevoel. En de hele dag honger
Gevoelige borsten zijn helemaal weg... Dat maakt me wel zorgen. Testen lopen nog wel op.
2 jaar geleden
Ik normaal dus ook. Maar uit het niets blijf ik maar steeds zweten, waarna het afkoelt en ik het koud krijg. En dat herhaalt zich de hele dag en nacht door. Krampend gevoel heb ik niet, maar wel een druk net onder de linkerborst, dit voel ik bij het liggen of soms bij het inademen. Dit heb ik al zo'n 2 weken en linkte dit toen nog niet aan het zwanger zijn. Kan erbij horen wellicht. Ook ik blijf maar de hele dag door eten :D
Hoe lang ben jij zwanger? Kan zijn dat je de periode voorbij bent waarin je de meeste kans hebt op gevoelige borsten? Zolang je maar nog wel andere symptomen ervaart hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Succes!