4 Reacties

2 maanden geleden

Hier wordt laatste tijd ook meer gespuugd. Die van mijn kruipt erop los en dan laat hij wel eens een lading vallen… reuze interessant ook om nadien met de handen te inspecteren 🫤 Heeft vast te maken met de grote sprongen die ze momenteel maken, bij mijn dochter kon ik me dat ook goed herinneren rond deze periode. Het is accepteren, weg poetsen en weer door gaan.

2 maanden geleden

Hier altijd al een spuger. Het is heel irritant maar er is denk ik weinig aan te doen! Hopen dat ze snel kunnen zitten!

2 maanden geleden

Wilde hier zelf ook een topic over gaan openen 🫣🤣 onze kleine heb dit ook gelijk na dat hij gegeten heeft wil hij gaan spelen en draaien maar komt er inderdaad het een en ander terug ook na bij wijs van spreken een uurtje 😓

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde verhaal, hoe vervelend ook ik ben toch wel blij dat we er niet alleen in zijn. Heb zelfs al met consultatiebureau contact gehad omdat ik het niet van hem. Die hadden ook geen oplossing behalve dat ze het advies geven om meer “vastere” voeding te geven en beetje van het vloeibaar af (potjes, echte prakjes noem maar op)