7 Reacties

één maand geleden

Jaa mijn dochter ook 8 maanden doet dit ook. Ik noem die vechten tegen het slapen. Sinds ze dit doet leg ik haar in haar eigen bedje en geef ik haar fles op t moment dat ze weer dat ‘gekke beweging doet. Laat ik haar even een paar seconde haar ding doen huilen, bewegen voeten vastpakken, draaien etc en dan geef ik weer haar fles of speentje en leg ik haar op haar zij en ik houd haar schouder en middel vast zodat ze zichzelf in slaap kan wiegen met haar eigen liedje die ze zingt. Ik gebruik ook de 2-3-4 methode als je m opzoekt op Google komt kan je m bekijken en evt ook aanpassen♥️ succes

één maand geleden

Ik denk even met je mee 😊. Kan ze al dingetjes zoals tijgeren, kruipen oid? Misschien dat ze daar erg veel mee bezig is? Mijn zoontje wil tijdens het wiegen ook na poosje alleen rechtop gehouden worden, ik denk ivm willen staan oid namelijk 😊.

één maand geleden

Ik weet natuurlijk niet precies hoe het er uit ziet, maar mijn oudste deed wel aan hoofdbonken en ze bewoog ook haar hele lichaam daarbij. Dit deed ze om zichzelf in slaap te krijgen, steeds dezelfde beweging. Kon soms heel lang doorgaan. Bij sprongetjes of na drukke dagen had ze dit extra modig om zichzelf rustig te krijgen en de dag/ ontwikkeling te verwerken. Zou dat het kunnen zijn?

één maand geleden

Reactie op saar saar

Jaa mijn dochter ook 8 maanden doet dit ook. Ik noem die vechten tegen het ...
Dank je wel! Toevallig kwam t net zo uit met haar slaapjes dat we het 2-3-4 methode konden proberen dus ben benieuwd… Ze is al wel 2x wakker geworden sinds 19.15 maar ze is wel wat rustiger 🥰

één maand geleden

Reactie op Annumariej

Ik denk even met je mee 😊. Kan ze al dingetjes zoals tijgeren, kruipen oid ...
Nog niet maar je ziet dat ze dat wel heel graag wil! Telkens als ze ziet hupst ze zo met dr bips naar voren maar ‘t lukt haar nog niet haha dus misschien dat ze dat in dr slaap ook wel doet ja!! 😄

één maand geleden

Reactie op ambervriesde

Dank je wel! Toevallig kwam t net zo uit met haar slaapjes dat we het 2-3-4 ...
Zoo goeddd🙈 sinds ik 2/3/4 methode gebruik is mijn baby ook wat rustiger fijne avond

één maand geleden

Reactie op Deemsss

Ik weet natuurlijk niet precies hoe het er uit ziet, maar mijn oudste deed ...
Dit klinkt ook wel een beetje t zelfde, al heb ik t gevoel dat mn dochtertje er juist wakker van wordt af en toe! Maar t kan inderdaad echt heel lang doorgaan ja… Heb toch wel het idee dat het met iets verwerken te maken heeft ja! Jammer dat ze t zelf niet kunnen vertellen 🤪