15 Reacties

13 dagen geleden

Ben hier ook erg benieuwd naar heb een scheurtje gehad met hechtingen zou het pijn doen

13 dagen geleden

Nog niet, ben er wel echt aan toe. Maar mijn vriend vind het vooral spannend en is bang dat hij me pijn gaat doen

13 dagen geleden

Reactie op Shamm1990

Nog niet, ben er wel echt aan toe. Maar mijn vriend vind het vooral spannen ...
hoelang geleden ben je bevallen

13 dagen geleden

Ik heb 3 weken na de bevalling gemeenschap gehad beetje gevoelig maar nu al niks meer aan het handje had 1 hechting

13 dagen geleden

Reactie op Asli09

hoelang geleden ben je bevallen
2,5e week terug. 31-03 bevallen. Maar geen pijn (ook niet gehad), al na 9 dagen geen bloedverlies meer en 1 hechting gehad die al opgelost is🤣.

13 dagen geleden

2e bevalling en het was na 6 weken net zo spannend als die eerste keer 😂😭 Lekker de tijd nemen, goed ontspannen en eventueel glijmiddel gebruiken. Bij de eerste had ik een knip gehad en nu op 3 plekjes oppervlakkig gescheurd maar met de tips geen pijn gehad 🤗

13 dagen geleden

Hier 14-3 bevallen Nog geen gemeenschap gehad manlief durft niet. En moest eerst me inplanon laten zetten en mag dan een week niet. En morgen gaat manlief voor knip knip.. dus wordt hem ook niet.. ik ben der wel aan toe🙈

13 dagen geleden

Reactie op Shamm1990

Nog niet, ben er wel echt aan toe. Maar mijn vriend vind het vooral spannen ...
Oh ik helemaal niet 6 weken terug bevallen🙈

13 dagen geleden

Reactie op eefxxxxx

Ik heb 3 weken na de bevalling gemeenschap gehad beetje gevoelig maar nu al ...
Zo dat is al snel🙈

13 dagen geleden

Na 4,5week al seks gehad, ik was geknipt en die was nog door gescheurd🙈 hechtingen waren al genezen, bloeden was al gestopt. Deed verder totaal geen zeer en ook niet gevoelig of dergelijke.

13 dagen geleden

Na 6 weken weer seks gehad. mijn baarmoeder was nog wel erg gevoelig tijdens de seks en naderhand ook wat buikpijn.

13 dagen geleden

Ik heb 3 weken na de bevalling weer gemeenschap gehad. Deed geen pijn, maar ik ben dan ook zonder scheur of schram bevallen.

13 dagen geleden

Na 5 weken. Plek van het litteken voelt een beetje stug dus heel voorzichtig geprobeerd.

13 dagen geleden

Dan de aanvullende vraag, waar is jullie baby? 🙈 onze slaapt en de co dus een beetje ongemakkelijk haha

13 dagen geleden

Ik heb geen pijn gehad, was n beetje spannend maar gelukkig geen pijn. Wel meerdere hechtingen gehad en behoorlijk gescheurd geweest. T was na 5 weken precies.