9 Reacties
vorig jaar
Ach jeetje, wat naar! Is ze voor de rest wel haar zelf? Zo niet zou ik alsnog even naar de HAP bellen hoor, zeker met een klap recht op het hoofd!
vorig jaar
Ach lieve moeder, dat is natuurlijk ook erg schrikken!
Ik heb het met mijn zoontje gehad bij mij in bed. Hij bewoog zo lekker actief dat ie zo ineens eraf rolde! Schrikken joh maar gelukkig viel het erg mee. Eén ding weet ik wel 😅 dit overkomt je maar 1x 🙈.
Hopelijk kan je een beetje slapen vanacht 😘 .
vorig jaar
Reactie op Jessie1998
Ach jeetje, wat naar! Is ze voor de rest wel haar zelf? Zo niet zou ik alsn ...
Jaa ze is zeker haarzelf! Ze was erg moe vandaag omdat ze der slaapjes heeft overgeslagen van al de schrik.
vorig jaar
Wat superstoer van je dat je dit hier deelt! Kan iedereen gebeuren en snap dat je erg geschrokken bent maar stom en verdrietig voelen is niet nodig. Ongelukjes gebeuren en je bent direct een goede moeder voor dr geweest. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt en jij ook!😘
vorig jaar
Niet fijn om mee te maken! Maar voel je aub niet al te slecht:
Zoiets overkomt bijna elke ouder denk ik. Ik viel 2 weken geleden in de nacht in slaap op de bank met mijn super wakkere baby, die ik in mijn, van mijn benen gemaakt, nestje had neergelegd. Maar die van mij kwakte dus ook op de grond..
vorig jaar
Ah wat sneu en ook voor jou heel naar! Mijn dochter van 6mnd is gister met fietskar en al gekanteld. Ik raakte een stoepje terwijl ik de bocht om ging en boem daar lag ze... Gelukkig goed vast in haar hangmatje, maar wel flink huilen natuurlijk. Echt zo vreselijk schrikken! De schade lijkt beperkt tot een schaafwondje naast haar neus en op haar voorhoofd. Voor de zekerheid wel 24uur wekadvies gehad van de huisarts en ze is gelukkig helemaal haar blije zelf. Maar echt heel naar om mee te maken... Hopelijk knapt jouw kindje ook snel op en kom jij ook weer tot rust!
vorig jaar
Ahw dat is echt even schrikken hè! Ik lees dit terwijl ik net met mijn dochtertje terug ben van de huisartsenpost. Precies zo’n plek op der neus. Ook van de bank gerold😭. Ik heb gehuild van de schrik. Gelukkig ook hier (afgezien van de rode gezwollen neus) leek alles oké te zijn. Bij de HAP zeiden ze direct: ‘dat kan iedereen gebeuren hè’. Denk dat ze de schrik en schuldgevoel in m’n ogen zagen. Hopelijk gaat het snel weer goed met je kleine!❤️