282 Reacties
7 maanden geleden
Zoontje van bijna 8 weken, bij geboorte 3640 gram en 53 cm, coroner week donderdag (was toen 7 weken) 4350 gram en 57 cm
6 maanden geleden
9 maart geboren met 39.4 weken
Start gewicht was 3340
En weegt nu ( dit was 2 weken geleden , gewogen bij cb) 6670 gram.
6 maanden geleden
13 weken, 6.9 kilo en 66.5 cm. Wordt een lekker grote vent 🤣 Ik ben bang dat hij over 2 maanden al niet meer in de reiswieg van de wandelwagen past, maar hij kan dan ook nog niet zelfstandig zitten. Iemand ervaring mee?😅
6 maanden geleden
Reactie op B96
03-03 geboren met 2730 gram en 48cm 💖
Inmiddels 3 maanden en nu:
5kg en 5 ...
Ahh 🥹🥹 die van ons is geboren op 06-03 gewicht van 2440gram en 44 cm. Maat 44 was te groot. Maar meneer is nu al dik 6 kilo en maat 62 begint ook strakker te zitten. Zou zo graag nog dat baby'tje willen.🥹🥹
6 maanden geleden
Reactie op B96
Ahh ook geboren als zo’n mini 😍🥹 wow ! Wat groeit hij goed zeg! Hier was ...
Jaa, vond ik begin wel echt spannend hoor had jij dat ook? Was gewoon een botje met vel erover 🤭. Vind dan nu die vette spekkies wel prettiger 😂 . Ik ga tot 2,5 maand borstvoeding, helaas ging hij hier echt niet goed op. Dus vanaf toen overgestapt op fles en al zijn klachten waren met 48 uur verdwenen🥳. Maar kunnen nu nog niet zeggen of hij genoeg groeit met fles. Dus nou weer extra controles. Hadden jullie ook extra controles omdat jullie meisje zo klein was ?