282 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op DaphneWB
Oww dat is ook nog wat zeg. Hebben jullie lang in het ziekenhuis moeten ver ...
Neee we hoefde helemaal niet lang blijven. Totaal nog geen 5 uur geweest inclusief bevalling 🙈
12:30 aangekomen in zkh. Om 13:30 vliezen gebroken. 14.28 is onze dochter geboren 💖
En om 17:30 mochten we naar huis.
Met dus de voorwaarde eerst bij voeden.
Maar ze doet het super. Slaapt inmiddels vanaf de laatste avond voeding +- 20.00uur tot 04:00 ‘s nachts door, en dan weer tot een uur of 08:00. En groeit lekker door! Een vrolijk meisje 🥰
Ach weetje? Die extra afspraken alleen maar fijn. Als het maar goed gaat dat is het belangrijkste. Ik merk dat in elke gemeente het allemaal weer anders gaat!
En hij is natuurlijk wel ‘vroeg’ geboren, dus wellicht daardoor.
Onze dochter is geboren met 38+4, dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken.
Fijn dat hij het zo perfect doet!
Maar wat vind je zwaarder? Fles of borstvoeding ?!
6 maanden geleden
Reactie op B96
Neee we hoefde helemaal niet lang blijven. Totaal nog geen 5 uur geweest in ...
Oww wat heerlijk ! En wauw ik dacht dat mijn bevalling met 2,5 uur snel was haha.
Is het ook jou eerste?
Wat super ! Heerlijk dat ze zo lekker slaapt zeg! En fijn dat ze ook zo goed groeit 🤗🤗.
Jaa, beter zeker voor het onzekere. Maar vind wel eens lastig. Het maakt je toch wat "angstiger" ondanks dat hij het beter doet dan de meeste baby's doe gewoon optijd geboren zijn. Dat zeggen ze dan ook elke keer wel weer haha. Zo gaf ze aan dat we met de gehoortest er alvast vanuit moesten gaan dat het meerdere keren moest, omdat hij te vroeg geboren was en dat dan altijd zo is. Nou hij heeft het record gezet zei ze 😂. Ze had dit nog nooit meegemaakt,sneller dan zelf gemiddeld van de optijd geboren baby's . Maar snap je dat het dan lastig is als ze je toch extra willen zien ?
Ik vind fles voeding zwaarder. Ookal merk je nu dat er wel een ritme komt en we allemaal hier meer onze draai vinden. Het doorslapen snachts is wel echt heel fijn. Maar als ik had mogen kiezen dan bv inplaats van fles haha.
6 maanden geleden
Hahaha mijn bevalling begon zo raar! Maar misschien kunnen we beter even chatten dan onze lappen tekst in dit topic te plaatsen 😂
Haha ja ook mijn eerste idd!💖
2,5u is ook mega snel..!!
Ik snap heel goed dat je dat alsnog lastig vind! Het is je dierbaarste bezit en je wilt niet dat er ook maar iets aan de hand is. Logisch toch! Dus dan maar zo denken, fijn dat hij zo goed in de gaten gehouden wordt!
Oh, maar huh.. waarom vind je flesvoeding zwaarder?
Anders chat maar even hoor! :)
6 maanden geleden
Vandaag precies 14 weken en gister weer bij het consultatiebureau geweest. Ze is nu 60cm en weegt 5190 gram. Bij de geboorte (met 40+5) was ze 47cm en 2955 gram, dus aan de kleine kant. Ze groeit gelukkig goed, netjes op haar eigen lijn.
6 maanden geleden
Reactie op plotsklaps
3 maand, 63,5 cm en 7,8 kilo.
Chubby baby :)
Hè hè eindelijk nog iemand anders met een chubby baby! Mijn zoontje (vandaag precies 3 mnd is 7,5 kg)
6 maanden geleden
Reactie op Hammiemammie
Hè hè eindelijk nog iemand anders met een chubby baby! Mijn zoontje (vandaa ...
Dan schelen ze een dag!
Is wel even wennen zó chubby. Mijn dochtertje was niet zo zwaar 😅