10 Reacties

2 maanden geleden

Jaaaa heeel herkenbaar..maar ik heb een gilmeneer😅 schijnt bij de ontwikkeling te horen..vooral als hij iets moe wordt gaat het nog harder..wij negeren het maar een beetje..hoe moeilijk ook soms 😅

2 maanden geleden

Reactie op Annelie Hooijer

Jaaaa heeel herkenbaar..maar ik heb een gilmeneer😅 schijnt bij de ontwikke ...
Jaa erg he!! Het word ook steeds harder

2 maanden geleden

Oh ja hier komen er ook enorm harde gilletjes uit mevrouw 😂 ook als ze een van de katten ziet lopen komt er een kreet uit haha. Doet soms inderdaad pijn aan je oren 🫨

2 maanden geleden

Onze dochter had dit rond 5 maanden. Heel schattig maar op een gegeven moment word je er gek van 😂 Maar het is dus een fase! Ze doet het nu niet meer

2 maanden geleden

Hahaha ja die van ons gilt wat af. Heel leuk, maar niet om 05:00 in de ochtend 🤪 Maar weet niet of het iets is om af te leren; is weer een stap verder in de ontwikkeling en wordt naar verloop van tijd ook wel weer wat minder denk ik 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Oef hier ook hoor! Zowel plezier gilletjes als “ik wil dit niet” gilletjes. En hoe later op de dag hoe harder. Hier worden we ook een beetje doof… 🫠

2 maanden geleden

Ja een gillende keukenmeneer heb ik😂😂😂😂 tijdens het spelen en avondeten dat hij zo hard kan gillen dat ik oorpijn heb🤣🤣🤣

2 maanden geleden

Herkenbaar hier hahah hilarisch!

2 maanden geleden

Was bij ons ook. Zomaar een week of 2, 3 en toen stopte het ineens. Nu "gromt" ze hele dageb, ook gezellig 🫨😬🫠

2 maanden geleden

Reactie op Anietje89

Was bij ons ook. Zomaar een week of 2, 3 en toen stopte het ineens. Nu "gro ...
Hier precies hetzelfde 😂😂😂