31 Reacties

2 jaar geleden

Hema! ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Sproet

Hema! ☺️
🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Sproet

Hema! ☺️
Okee en welke van de 150'soorten die er hangen? Echt de zwangerschapspanty? Of een andere?

2 jaar geleden

Reactie op Bloemtje

Okee en welke van de 150'soorten die er hangen? Echt de zwangerschapspanty? ...
Ja de zwangerschapspanty inderdaad. Ik heb er eentje met stipjes en eentje gewone. 30 en 40 den is dat uit m’n hoofd.

2 jaar geleden

Bij zeeman hebben ze high waist panty’s die kan je echt heel hoog optrekken.. primark hebben ze ook zwangerschaps panty’s fijn maar gingen bij mij snel stuk.. prenatal zijn ook fijn en volgensmij in de aanbieding op dit moment 2+1 gratis

2 jaar geleden

Ik vind die van de hema ook fijn?! Komt ver boven mijn buik maar is ook niet moeilijk met mijn lengte 😝

2 jaar geleden

HEMA Maternity! 😊

2 jaar geleden

Hema 40 denier maternity! Die van 30 ging snel kapot helaas maar 40 is heel fijn! Ik pak ook altijd de grootste maar zodat ze nauwelijks kapot gaan of er ladders inkomen!

2 jaar geleden

Hema maternity! Die zitten echt heeeeerljk

2 jaar geleden

Ik heb ze pas bij de h&m gekocht, ook fijn!

2 jaar geleden

H&M maternity 20 den.

2 jaar geleden

Hema heeft alleen zwartkleurige maternity panty's toch? In de winkel én webshop nml geen vleeskleurige gezien

2 jaar geleden

Ik heb laatst een Hema maternity panty gekocht met stippels (nog niet gedragen). Kreeg laatst een tip van iemand: een normale panty in de grootste maat kopen (ik draag normaal S/M en heb dan nu XL) en achterstevoren dragen. Dan heb je de kant van de billen aan de voorkant.. Klinkt miss gek, maar werkt echt top. Hoe het verder in de zwangerschap zit durf ik niet te zeggen. Maar degene die het tegen me zei zweerde er echt bij.

2 jaar geleden

Die van de Hema! Ik heb die van de H&M ook, maar die vind ik echt niet zitten, en na 2x dragen al ladders. Ik ben 173 en het kruis van die van H&M komt tot halverwege mijn bovenbenen (zelfs met twee maten groter). Helemaal fan van de Hema panty.

2 jaar geleden

Prénatal panty! Zit als gegoten en genoeg ruimte nog bij 't buikgedeelte 😊

2 jaar geleden

Prénatal!

2 jaar geleden

Ik vind die van de HEMA helemaal niet zo fijn. Wel qua maat en pasvorm (gewoon normale maat koop ik die) alleen zo snel gaten bij mijn tenen of vaal wordende stukjes. Ken meer mensen die dat vinden. Heb er uiteindelijk zoveel gekocht (vorige zwangerschap) H&M is mooi maar heel strak en kort. Dus ook geen aanrader.

2 jaar geleden

Prenatal 🥰

2 jaar geleden

Deze

2 jaar geleden

Hema 40 denier zwart is top. Stippen zit rot die zakt steeds af maar dat kan ook liggen aan de maat.