31 Reacties

2 jaar geleden

Google de boxen online dan kun je vaak lezen hoe en wat. - Zeeman kreeg ik na aanmelden een mail met barcode. - Kruidvat moet je lid zijn, kaart hebben daarmee kan je wat gratis producten kopen. - Ouders van Nu, ook gegoogled en aangemeld geloof ik - Babydump ook online zoeken en na aanmelden een mail met code gekregen - Zelfde geldt voor Babypark - Ikea was geloof ik alleen in Duivendrecht - Prenatal ook online aanmelden en een mail met barcode gekregen, dat is de Blije Doos. Eigenlijk voor alles even googlen dan kom je een heel end Succes

2 jaar geleden

Etos is ermee gestopt.

2 jaar geleden

Hoi! Er zijn veel leuke baby boxen. Zelf doe ik ze deze keer een heel stuk later aanvragen want er zit een hele hoop reclame aan verbonden waar je soms niet makkelijk vanaf komt als het mis gaat.. zo dacht ik leuk een jaar abo op ouders van nu te nemen (kreeg je een kortingskaart bij) maar toen het mis ging en ik het magazine niet langer wilde ontvangen moest ik gaan bellen. Hou op hé, dat zou gewoon online moeten kunnen. Zelfde probleem had ik bij de Kruitvat, ik kreeg mezelf maar niet uitgeschreven.. dus ik wacht tot ergens week 30-35

2 jaar geleden

Reactie op Fransjee

Hoi! Er zijn veel leuke baby boxen. Zelf doe ik ze deze keer een heel stuk ...
Dit is de reden waarom wij besloten hebben om nergens die 'gratis' boxen of de blije doos aan te vragen. Ook al lijkt het ontvangen mij natuurlijk heel leuk haha. Je betaalt met jouw persoonsgegevens en de gegevens van je (ongeboren) kind. De organisatie achter de blije doos bewaart jouw gegevens bijv zelfs tot jongstgeboren kind 18 jaar is. Gedurende die hele periode kunnen ze die gegevens delen met derde commerciële partijen. En het is idd niet altijd even makkelijk om je overal weer voor af te melden. Niet iedereen vind dat een probleem natuurlijk, maar wel even ter overweging voor de mensen die daar niet op zitten te wachten:) In de NRC heeft hier een paar jaar geleden ook een stuk over in gestaan, voor de geïnteresseerden: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/05/29/het-dataspoor-van-de-babybox-a4001250

2 jaar geleden

Ik heb 3 of 4 dingen aangevraagd en krijg sindsdien elke dag spam in mn inbox iedere keer wat anders. Er zit dus een lek. Vandaag krijg ik mail van NS en isolatie, gisteren apple en crystal detox en ik kom er dus niet meer vanaf. Bloed irritant!! Ik doe dit dus nooit meer voor 10 luiers en een speen

2 jaar geleden

En apart mailadres voor reclame spam aanmaken vond ik een handige tip 🙈😇

2 jaar geleden

Dit is de reden waarom wij besloten hebben om nergens die 'gratis' boxen of ...
Wow! Dit zet me echt aan het denken!

2 jaar geleden

Ik kreeg een mail van kruidvat dat ze voortaan een baby box hebben t.w.v 60 euro.. heb hem net besteld kan die woensdag ophalen ben benieuwd of het wat is

2 jaar geleden

Ik kreeg een mail van kruidvat dat ze voortaan een baby box hebben t.w.v 60 ...
Mij lukt het niet om ‘m te bestellen 🤔 Ging dat bij jou wel makkelijk?

2 jaar geleden

Reactie op ier1991!

Zelfde hier.. krijg de melding of ik geen baby voordeel meer wil ontvangen of de andere optie of ik kinderen wil toevoegen… niks in mijn mandje wat ik ook probeer. Staat nu dat t “uitverkocht” is… probeer t al dagen haha

2 jaar geleden

Ik kreeg een mail van kruidvat dat ze voortaan een baby box hebben t.w.v 60 ...
Dat had ik ook.. was gelukt maar kreeg even later een mail dat het toch uitverkocht was en ik m’n geld (€0,01) terug krijg 🙈 Balen, maar ga het wel in de gaten houden!

2 jaar geleden

Reactie op ier1991!

Het bestellen ging makkelijk, maar ook een mail gekregen dat het geannuleerd is zo jammer

2 jaar geleden

Heb de nieuwe babybox van Kruidvat binnen, goed gevulde doos! Blijven proberen! 🙃 en heb met aanmelden van de blije doos bijv meteen al aangegeven dat ik geen toestemming gaf om gegevens te delen met al die partners. Nu krijg ik alleen van prenatal mail, en die kan ik ook uitschrijven.

2 jaar geleden

De box van Ouders van Nu heb ik 19 augustus al besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Is het de moeite waard om daar nog achter aan te gaan of niet per se? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Kim86Kim

Zelfde hier.. krijg de melding of ik geen baby voordeel meer wil ontvangen ...
Ja dit heb ik ook helaas :(

2 jaar geleden

Reactie op MyrrieXx

De box van Ouders van Nu heb ik 19 augustus al besteld, maar nog steeds nie ...
Die heb ik ook al sinds 11 september besteld maar ook nog helaas niks

2 jaar geleden

Die heb ik ook al sinds 11 september besteld maar ook nog helaas niks
Ja ik ergens in Augustus, nog steeds niks binnen, wel 't magazine!

2 jaar geleden

Reactie op HakunaMatata96

Ja ik ergens in Augustus, nog steeds niks binnen, wel 't magazine!
Ja die heb ik ook gekregen maar nog steeds niet in gelezen😅

2 jaar geleden

Ja die heb ik ook gekregen maar nog steeds niet in gelezen😅
Herkenbaar, ligt hier ook nog als decoratie hoor haha🤣

2 jaar geleden

Reactie op HakunaMatata96

Herkenbaar, ligt hier ook nog als decoratie hoor haha🤣
Hahaha ja komt wel keer dat we in gaan kijken😆🤣