15 Reacties

11 maanden geleden

Pas vanaf 1 jaar ga ik groeimelk geven, kindje ( 10 maand ) drinkt nu nog bv-melk

11 maanden geleden

Volgens K&G mag vanaf 12m ook gewoon volle melk 😮 scheelt een hoop geld...

11 maanden geleden

Reactie op shanatjj

Pas vanaf 1 jaar ga ik groeimelk geven, kindje ( 10 maand ) drinkt nu nog b ...
Weet je al voor welk merk je zal gaan?

11 maanden geleden

Reactie op 15-03

Volgens K&G mag vanaf 12m ook gewoon volle melk 😮 scheelt een hoop gel ...
Oh dat wist ik niet.

11 maanden geleden

Ik ga ook is vragen om over te schakelen, mijn dochter drinkt enorm slecht melk. We zaten een weekje in het ziekenhuis en daar deden ze het poedermelk met spa en daar heeft ze de eerste 2 dagen zeer goed gedronken maar erna terug omzeep. Ik geef het met evian, zou het daaraan liggen? Of puur door het melkpoeder dat ze nimeer wilt drinken? Totaal geen idee… net gebeld naar k&g en zien wat er me gaan vertellen. Binnen een maandje word ze 1 jaar

11 maanden geleden

Reactie op Fox123

Weet je al voor welk merk je zal gaan?
Ik ga alpro soya groeimelk geven mijn oudste zoontje dronk deze ook omdat hij de andere merken niet luste...

11 maanden geleden

https://www.kindengezin.be/nl/thema/voeding/flesvoeding/soorten-flesvoeding puntje 3 + uitleg eronder. Hangt er dus van af of de voeding vlot verloopt

11 maanden geleden

Dankjewel voor de link🤗

11 maanden geleden

Ik ga gewone sojamelk geven. Wel wat lager in vet dan volle melk maar ik zorg wel dat ze voldoende vet op andere manieren binnenkrijgt. Wel opletten dat er calcium, b2b en b12 is toegevoegd. Voordeel aan groeimelk is dat er ijzer en omega3 vetten inzitten (zit zowel in koe als sojamelk niet) maar kan je prima via voeding ook binnenkrijgen (liefst 1x vette vis per week en doorheen de dag aandacht voor ijzerrijke voeding).

11 maanden geleden

Reactie op SuzSuzanne

Ik ga gewone sojamelk geven. Wel wat lager in vet dan volle melk maar ik zo ...
Bedankt voor de tips 😊

10 maanden geleden

Reactie op Prinsesje

Ik ga ook is vragen om over te schakelen, mijn dochter drinkt enorm slecht ...
Hey, mijn zoon dronk eerst spa en had harde stoelgang nu drinkt hij Evian en ga het beter. Het kan de melk zijn en kan eigenlijk ook de water zijn. Hopelijk vindt je snel wat het beste past voor je meid 🤗🤗

10 maanden geleden

Wij gaan meteen over op gewone volle melk, ze heeft daar al eens enkele slokjes van genomen om te zien of ze het dronk. Momenteel drinkt nr 3 van de AH

10 maanden geleden

Reactie op Sheena-May

Wij gaan meteen over op gewone volle melk, ze heeft daar al eens enkele slo ...
Ah ok. Ik ben het aan het overwegen om volle melk te beginnen of groeimelk.

10 maanden geleden

Reactie op Fox123

Hey, mijn zoon dronk eerst spa en had harde stoelgang nu drinkt hij Evian e ...
Hey, ik geef terug evian, idd in het ziekenhuis heeft ze spa gedronken en ze had krampen merkte ik, dus blijf ik ook bij evian. K&g heeft gezegt dat ze hoogwaarschijnlijk geen grote drinken er is van melk dus volg ik mijn dochtertje hoe ze het wilt. We zitten aan 290ml per dag ongeveer .