10 Reacties

5 dagen geleden

.

5 dagen geleden

.

5 dagen geleden

Reactie op VlijtigeOchtend999262

.
Wij hebben soortgelijke gehad (staat inmiddels op Marktplaats overigens...) en waren er erg tevreden over. Maar kort gebruikt! Dochter vond het veel fijner om lekker rond te kunnen dartelen, dus traphekjes geplaatst. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je daar je peuter er blij mee gaat maken. Dan misschien beter om dit in te zetten voor je kleintje straks en je peuter er veilig buiten te houden. Misschien kun je iets bedenken waardoor hij niet bij de woonkame deur kan. Ik begrijp hieruit ook dat je geen open keuken hebt? Misschien hem gewoon lekker meenemen naar de keuken, ook al is dat niet altijd even praktisch?

5 dagen geleden

Reactie op Sproet

Dit bericht is verwijderd
Oke dat is ook een idee, alleen bang dat hij dan spullen er in gooit en op haar belanden. Soms kan ik geen kant op. Ik vind her niet erg dat hij mee gaat maar onderweg wordt de hele gang en keuken overhoop gehaald. En vooral nu met mijn herstel kan ik het echt niet hebben.

5 dagen geleden

Reactie op VlijtigeOchtend999262

Oke dat is ook een idee, alleen bang dat hij dan spullen er in gooit en op ...
馃檲 een echte dreumes/peuter haha. Ik kan me voorstellen dat dat ook wel heel ingewikkeld is, hopelijk herstel je spoedig en wordt het allemaal iets makkelijker!

5 dagen geleden

Mijn kind wil graag iets doen. Misschien meenemen naar de keuken en hem daar een taakje geven? Ik geef vaak iets om te snijden, met zijn plastic mes. Of een kom met wat water en dan kan die spelen. Hij lekker bezig en ik kan koken! Als ik hem niks geef, gaan ook alle kasten open 馃槀 en word ik mopperig!

5 dagen geleden

Ik heb pas ook nog opnieuw een box overwogen 馃槄 Het is af en toe gewoon even nodig dat haar wereldje iets kleiner en begrensd is. Dat doet haar eigenlijk heel goed! Alleen we hebben er echt geen plek voor. Vroeger was het wel echt normaler dat kindjes rond de 2 nog lekker een eigen plekje hadden in de box een paar keer per dag. Even met een doosje rozijntjes ofzo en dan lekker geconcentreerd spelen. Als je de ruimte hebt, zou ik het echt doen!

4 dagen geleden

Wij hadden precies deze in beige kleur en waren er heel blij mee! Er zit alleen geen zachte mat in dus we hadden zelf vsn die foamtegels en een mat erin gelegd. Op een gegeven moment klom hij er uit dus konden we hem niet meer gebruiken, klimt jouw kleine er denk je niet steeds uit? Zo niet, is het ideaal om hem soms even erin te laten spelen!

4 dagen geleden

Reactie op Saskiaa24

Wij hadden precies deze in beige kleur en waren er heel blij mee! Er zit al ...
Oke, ja foam tegels heb ik wel. Wat betreft het klimmen is hij goed in dus daarom twijfel ik ook馃槄