16 Reacties

2 jaar geleden

Normale box is voldoende, co sleeper is niet nodig. Je kan je baby’s gelijk op hun kamer laten. Maar de meeste vinden het fijn als de baby eerste tijdje bij hun op de kamer Slapen. Ik zet de ledikant wel even op m’n slaapkamer denk de eerste week, en daarna naar eigen kamertje

2 jaar geleden

Normale box is voldoende, co sleeper is niet nodig. Je kan je baby’s gelijk ...
Dank voor je reactie. Ben je zelf ook in verwachting van een tweeling of heb je al een tweeling?

2 jaar geleden

Ik ben ook in verwachting van een tweeling en ik heb net besloten om de box even af te wachten! Ik heb wel twee co-sleepers, mijn andere dochters hebben ook de eerste maanden bij ons op de kamer gelegen en dat vond ik super handig (niet eruit voor elk speentje). In mijn ervaring liggen kindjes nog heel weinig in de box in het begin en ik wil liever niet zo’n enorm gevaarte al in huis. Dus even kijken eerst hoe alles gaat, en als het toch nodig blijkt, dan kopen we een tweelingbox op marktplaats, die heb je zo opgehaald. Hoe ver ben jij? En hoe voel je je? Spannend wel allemaal hè?

2 jaar geleden

Reactie op teuny

Ik ben ook in verwachting van een tweeling en ik heb net besloten om de box ...
Gefeliciteerd! Ik hoor ook dat een box wel heel handig is bv als je even je handen vrij wil hebben als je bezoek hebt of in de keuken bezig bent. Steeds naar de slaapkamer lijkt me niet handig. Voor in een een- gezinswoning. Ik ben nu 17 weken. Voel me goed gelukkig maar weinig klachten. En jij hoe ver en hoe gaat het tot nu toe? Spannend zeker haha maar denk er niet te veel aan

2 jaar geleden

Afhankelijk van hoelang je ze op de kamer wilt, kun je bedjes op je kamer zetten. Je kan ze ook de eerste weken een ledikant laten delen.

2 jaar geleden

Ik heb geen tweeling maar las toevallig je berichtje en wil toch even reageren wat betreft een ronde box. Wij hadden een ronde box en vond wel echt dat hij snel te klein was. Mijn zoontje lag er alleen in en lag toen hij ging omrollen continu klem. Dit was in de rechthoekige box bij vrienden niet zo.

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier ook een tweeling in the making. Ik heb er wel voor gekozen een tweeling box aan te schaffen. Kwam m tegen op marktplaats. Als ik m toch niet veel gebruik zet ik m ook zo weer te koop. Het stel waar ik de box ophaalde hadden inmiddels zo'n grondbox. Ze zeiden dat, zodra ze heel beweeglijk worden, dit fijner was ivm de ruimte.

2 jaar geleden

Slapen ben ik nog niet over uit

2 jaar geleden

Ik heb geen tweeling, maar vind de box zelfs soms voor 1 kindje te klein.. zeker als ze gaan rollen. Dus ik zou zelf denk ik wel voor een twinbox gaan.

2 jaar geleden

zou een normale box doen. De ruimte is bijv klein met omrollen. Maar hier legde ik een boxkleed op de grond en dan kon ze gewoon op de grond gaan omrollen. Co sleeper is niet perse nodig. Hier hadden we een wieg. Vond dat zelf wel makkelijk dichtbij met borstvoeding geven. Maar kan ook op eigen kamer

2 jaar geleden

Ik ben ook in verwachting van een tweeling en heb wel via marktplaats een tweelingbox gekocht, toch net iets meer ruimte voor de 2 kleintjes en als het in je woonkamer past is het denk ik wel fijn. Wij hebben zelf wel 2 wiegjes gehaald waarvan je 1 kant naar beneden kan doen als een cosleeper, de mensen waarvan wij dit gekocht hebben hadden de wiegjes open tegen elkaar aan zodat de tweeling samen kon liggen.

2 jaar geleden

Reactie op Roozzie

Ik heb geen tweeling maar las toevallig je berichtje en wil toch even reage ...
Dank voor je nuttige reactie! Dan word het indd een rechthoekige. Rond is mooi maar niet zo praktisch hoor ik

2 jaar geleden

Bij de eerste geen box gehad. Nu bij de tweeling ook niet van plan er een te kopen.

2 jaar geleden

Reactie op NLa

Bij de eerste geen box gehad. Nu bij de tweeling ook niet van plan er een t ...
Waar leg je de baby’s dan neer als je even bezig bent?

2 jaar geleden

Ik heb bij de vorige kindjes niet echt een box gebruikt maar nu ik zwanger ben van een tweeling ben ik wel van plan een gewone box te kopen maar meer omdat we geen ruimte hebben voor een grotere. Wanneer ze te groot worden hiervoor wil ik een grondbox aanschaffen.

2 jaar geleden

Reactie op Aapje94

Waar leg je de baby’s dan neer als je even bezig bent?
In de wagenbak, in hun ledikant. En verder gewoon op een lekker kleed op de grond.