900 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Dierenvriend97

Geld dit voor flesvoeding? Ik vind overal de formule 150xgewicht
Geen idee of deze site het voor fles of borstvoeding bedoeld, nou loop ik wel met mijn baby bij de kinderarts in het zh en die zei deze berekening ook voor flesvoeding klopt! Nou is elke baby natuurlijk verschillend en heeft de ene wat meer of minder nodig maar over het algemeen is dit wel een juiste berekening.

5 maanden geleden

Geven jullie nog 5 voedingen of gaan jullie al naar 4?

5 maanden geleden

Ligt er net aan hoe het uitkomt .. soms slaapt ze van 7 tot half 7 dan krijgt ze 4 voedingen maar vanochtend was het half 5.. kunnen rekken tot 5:15 maar dan zit ik wel op 5

5 maanden geleden

Ik zit even te struggelen, en misschien herkennen meer moeders zich hierin.. Kleine krijgt 5x150 ml fv is 4 maandjes oud. Drinkt flessen vooral sochtends om 07.00u en om 11.00u niet leeg, laat dan zn 50-70 cc staan.. de rest van de flessen gaan wel op. Kleine krijgt om 23.00u nog de laatste fles. Is het een idee om deze eraf te halen, zodat ze overdag meer honger krijgt waardoor ik voeding ook kan ophogen? Of zo doorgaan? Weet niet waar ik goed aan doe… Groeit verders goed en is tevreden!

5 maanden geleden

Nog 5, ik zou niet weten hoe ik de dag door moet komen met 4 🙈... Hij krijgt 5x200 (180+6) en heeft daar echt nog behoefte aan. Drinkt alles tot de laatste druppel op.

5 maanden geleden

Wij geven ook 5x200 Maken hem om 22.00 wakker voor de fles. Sinds een paar dagen drinkt hij ze ineens niet meer allemaal leeg 🤷🏼‍♀️ geen idee wanneer we die van 10 uur over kunnen slaan

5 maanden geleden

Zes, doorgaans.

5 maanden geleden

Reactie op Kleine Kameleon

Zes, doorgaans.
Hier ook meestal 6, gisteren bijv. 7, ligt er net aan hoe vaak hij zich in de nacht meldt.

5 maanden geleden

Wij zitten ook nog op 6 flessen. Soms zelfs 7.

5 maanden geleden

Ons dochtertje drinkt 4 flesjes van 180+6. Drinkt om de 4 uur en slaapt van 19-7 uur. Heeft ze uit haar zelf zo geregeld eigenlijk

5 maanden geleden

Wij geven ook 5x200 Maken hem om 22.00 wakker voor de fles. Sinds een paar ...
Slaapt hij na de fles van 22.00 uur lang door? Wij willen de late fles misschien ook wat vervroegen (zitten nu rond 00.00u) maar ik hoop dat ze dan wel van middenacht tot 05.00 u blijft slapen ongeveer..

5 maanden geleden

4 van 180. Slaapt van 19u tot 7u.

5 maanden geleden

Reactie op marieke98

Ik zit even te struggelen, en misschien herkennen meer moeders zich hierin. ...
Zou best kunnen! Uitproberen op een moment dat je niet hoeft te werken dat als je kindje snachts komt het geen probleem is haha. Hier dacht ik ook zie wel hoelaat ze komt maar was gewoon de volgende ochtend! Sinds dien geen late avond fles meer gegeven. Dan kunnen ze naar 4x 180

5 maanden geleden

Reactie op Eveline1986

Slaapt hij na de fles van 22.00 uur lang door? Wij willen de late fles miss ...
Het slapen is helaas al weken drama hier. Wordt zo 5x per nacht wakker, moet hem dan troosten en speentje geven en dan slaapt hij weer. Hij heeft geen voeding nodig 's nachts, die krijgt hij 's ochtends tussen 6.30 en 7 uur weer

5 maanden geleden

5. Ben voorlopig van plan dit te doen tot mijn zoontje een goede maaltijd kan eten, of hij laat zelf merken niet meer de fles leeg te drinken.

5 maanden geleden

Reactie op pris24

Wij zitten ook nog op 6 flessen. Soms zelfs 7.
Wij zitten ook op 6 flessen en soms 7. Nu met sprong 4 soms elke 2,5 uur. Sprong 4 is bijna afgelopen en ik merk dat hij nu beter slaapt. Hij wil wel echt om 22:00 uur of 22:30 uur drinken. Gaat echt krijsen. Krijgt meestal rond 18:30 uur zijn fles voor het slapen. Gisteren om 22:15 uur en toen kwam hij om 05:20 uur. Dus dat was heel fijn. Maar erna weer om 07:15 uur. Vanmorgen ook om 04:15 uur en toen om 07:00 uur. Maar dronk zijn flessen niet leeg... en kwam net om 09:30 uur weer. Weer niet leeg. Slaapt nu... ik volg hem gewoon, kan echt niet flessen heel lang rekken of minderen, dan heb ik echt een krijsend kind.

5 maanden geleden

Reactie op HelloBaby101

Wij zitten ook op 6 flessen en soms 7. Nu met sprong 4 soms elke 2,5 uur. S ...
Hetzelfde hier! Gister hadden we wel weer een hele fijne nacht. Haar laatste fles was om 22:00 en daarna pas ‘s ochtends om 7:00! Gelukkig is sprong 4 bijna voorbij

5 maanden geleden

Het slapen is helaas al weken drama hier. Wordt zo 5x per nacht wakker, mo ...
Pittig! Hopelijk snel betere nachten! Wij zitten vandaag alweer op 6/7 voedingen… ze is maandag 4 maanden oud. Wilde laatst de fles al iets ophogen maar dan spuugt ze zoveel, weet niet of dat slim is

5 maanden geleden

Reactie op Eveline1986

Pittig! Hopelijk snel betere nachten! Wij zitten vandaag alweer op 6/7 voed ...
Denk sprong vier... hier ging het beter bij week 18.

5 maanden geleden

Reactie op HelloBaby101

Denk sprong vier... hier ging het beter bij week 18.
Zou goed kunnen ja. Ze is ook ontzettend rusteloos. Hadden jullie er ook in de nacht veel last van?