900 Reacties

4 maanden geleden

Is er een smaakverschil tussen de nutrilon 1 varianten? Mijn dochter lijkt de gewone nutrilon 1 niet lekker te vinden, kan ik dan overstappen naar een ander of zal dat qua smaak geen verschil geven?

4 maanden geleden

Reactie op Rosanne 96

Ons zoontje is 5 maanden, een aantal weken geleden besloten om de droom/nac ...
Wij zitten met precies hetzelfde… maar hebben jullie dan de andere flessen opgehoogd of gewoon een hele fles ‘weggelaten’

4 maanden geleden

Reactie op MvT19

Is er een smaakverschil tussen de nutrilon 1 varianten? Mijn dochter lijkt ...
Er zijn toch geen andere standaard Nutrilon soorten? De andere soorten die er zijn, zijn toch bijvoorbeeld anti-relfux, om naast borstvoeding te geven en voor hongerige baby's? Dan zou ik eerder kijken of je naar een ander merk standaardvoeding kan; als er geen reden is dat zij standaardvoeding niet verdraagt.

4 maanden geleden

Reactie op Liesss91

Wij zitten met precies hetzelfde… maar hebben jullie dan de andere flessen ...
Wij hebben deze week de fles van 23:00 laten vallen, meneer wilde dan steeds minder drinken voor hij in een te diepe slaap viel, de laatste dagen maar 30ml. Hij kreeg voorheen 5 flessen van 150+5, en nu bieden we 4x 180+6 aan. Die drink hij nog niet altijd op.

4 maanden geleden

Reactie op Kleine Kameleon

Er zijn toch geen andere standaard Nutrilon soorten? De andere soorten die ...
Ja klopt, had het inderdaad niet zo handig opgeschreven. Ik geef borstvoeding dus zou ook de duo-balans kunnen aanbieden, maar was benieuwd of deze qua smaak overeenkomt met de standaard of net afwijkend is.

4 maanden geleden

Mijn zoontje zit inmiddels aan 1200 ml per 24 uur + een fruit of groente hapje 😰 Hij is 5 maand en krijgt omneo flesvoeding. Maak me een beetje druk over die 1200 😵‍💫

4 maanden geleden

Reactie op sils

Mijn zoontje zit inmiddels aan 1200 ml per 24 uur + een fruit of groente ha ...
Mijn zoontje zit ook bijna aan de 1200 (soms lukt het me om per fles 10ml over te houden zonder dat hij alles bij elkaar krijst) en krijgt 2 hapjes per dag 😅. Ik heb me er ondertussen bij neergelegd. Cb zegt dat het een groot, actief ventje is die het waarschijnlijk gewoon nodig heeft… Hij is druk bezig met oefenen met rollen, probeert zelfs aan vooruit te komen als hij op zn buik ligt 😂

4 maanden geleden

Ik lees hier alleen maar babys die 4 of 5 flessen krijgen en na 19 uur slapen tot 6.30 ofzo.. Mijn baby van 5.5 mnd drinkt rond 19 rond 23 vaak en dan tussen 3 en 4..en dan om 7.🥲

4 maanden geleden

Reactie op MaraDinne

Mijn zoontje zit ook bijna aan de 1200 (soms lukt het me om per fles 10ml o ...
Ja hier idd ook een heel actief zoontje. Omrollen doet die al een tijdje, probeert nu vooruit te kruipen. 2 tandjes door en zit nooit stil. Hij zal t wel nodig hebben denk ik idd ook maar

4 maanden geleden

Reactie op HelloBaby101

Ik lees hier alleen maar babys die 4 of 5 flessen krijgen en na 19 uur slap ...
Hier hetzelfde. Zoontje van 5 maanden. Wisselend in de nacht wanneer die komt voor de fles en hoe vaak.

4 maanden geleden

Reactie op HelloBaby101

Ik lees hier alleen maar babys die 4 of 5 flessen krijgen en na 19 uur slap ...
Die van ons ook hoor:) bijna hetzelfde ritme

4 maanden geleden

Ik gebruik de Dr. Brown fles met de Difrax speen. Ik heb heel lang maat S gebruikt, daar deed hij netjes een kwartier over. Nu heb ik maat M. Hij is trouwens 5,5 maand nu. De fles is in 8 tot 10 minuten leeg, maar als ik maat S gebruik, drinkt hij de flessen niet leeg. Wat zouden jullie doen?

4 maanden geleden

Reactie op HelloBaby101

Ik gebruik de Dr. Brown fles met de Difrax speen. Ik heb heel lang maat S g ...
200ml

4 maanden geleden

Reactie op HelloBaby101

200ml
Ik zou denk ik even pauzeren tussendoor.

4 maanden geleden

Reactie op HelloBaby101

Ik gebruik de Dr. Brown fles met de Difrax speen. Ik heb heel lang maat S g ...
Dr Brown speen nummer 2 zit tussen de S en M in, deze gebruiken?

4 maanden geleden

Reactie op sils

Hier ook zo eentje die veel te veel drinkt! Structureel 5 flessen van 210+7 anders krijst hij de hele tijd 🥲🥲. Hij is ook wel erg groot (9,2 kilo met 4 maanden) dus zal het wel nodig hebben. Ik maak me er niet zo druk om. Straks met bijvoeding zal het wel minder worden denk ik…

4 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Drinken sommige van jullie kleintjes ook te weinig flesvoeding? Ze weegt on ...
Hier andersom 😭😭😭😭 krijgt 5 flessen van 210+7 en drinkt tot de laatste druppel alsof zn leven er vanaf hangt 😭😭😭

4 maanden geleden

Reactie op GKilic

Hier andersom 😭😭😭😭 krijgt 5 flessen van 210+7 en drinkt tot de laatste ...
Dat vind ik echt humor sorry😂😂😂😂

4 maanden geleden

Hier ook een meisje dat juist veel drinkt! 4x200 en om 2300 nog een kleintje van 90ml. Mekkert echt als de flesjes leeg zijn, dus we gaan nu structureel aan de slag met haar hapjes :)

4 maanden geleden

Reactie op sils

Niet doen hoor, ze geven het zelf netjes aan als ze vol zitten! Gewoon een gezonde kerel denk ik! Hier een meisje van 5 maanden en drinkt om en nabij 1000 ml per dag, plus een oefenhapje groente.