900 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Meliss93
Ons zoontje werd steeds vroeger wakker en had echt honger. Toen zijn we ove ...
Wat fijn dat t geholpen heeft!
Ik bied ook eten aan alleen is dat nog niet echt een succes.. met een paar happen heeft die er genoeg van.
Thuis kan ik t vaker aanbieden maar bij de gastouder zijn er 2 eet momenten… dus dan is het dan of niet 😓
2 maanden geleden
Reactie op sils
Wat fijn dat t geholpen heeft!
Ik bied ook eten aan alleen is dat nog niet ...
Vraagje aan u de papfles kan het wel door de speen heen, sorry als ik zo onbenullig overkom
2 maanden geleden
Reactie op Gizem95
Hallo mama’s
Mijn zoontje is bijna 7 maanden en wilt bijna geen of weinig ...
Bied je wel water aan? Anders minder water aanbieden en vaker melk aanbieden? Misschien eet hij al teveel vaste voeding? Geen honger gevoel daardoor?
Je kan ook altijd contact opnemen met het consultatiebureau.
2 maanden geleden
7 maanden en blijven nog steeds steken bij 5 volle flesvoeding en in de nacht een beetje ivm niet doorslapen 😮💨. Flessen verschillen wel van 180cc tot in de nacht 60cc.
2 maanden geleden
Reactie op sils
Hier een ander geluid. Ipv afbouwen komt me zoontje van 7 maand ineens om 0 ...
Die van mij opeens ook , en daarom doe ik soms 150 ml ipv 180 ml. Maar volgens kdv betekend dit dat ze gaan groeien, en ze geven aan als ze vol zitten. Dacht ja hallo dan wordt ze toch dik, maar ze hebben de spek nodig om te groeien. Maar ga dit ook even bespreekbaar maken in tot hoeverre ik mee moet gaan.
2 maanden geleden
Reactie op Stefanie14-02
Hoeveel flesvoeding geven jullie ? Zoontje is 7 maanden ☺️
Ik bied 4x per dag 200ml aan ze drinkt het meestal niet op en komt aan het eind van de dag uit op 500-800ml erg verschillend elke dag! Ze eet ook ongeveer 150-300 gram fruit/groente per dag.
2 maanden geleden
Reactie op Stefanie14-02
4 flessen van 150 en 1 van 180. Gaan eigenlijk altijd op...
2 maanden geleden
Reactie op Stefanie14-02
Sinds 6 maanden 3 flessen 180+6.
Nu ze verkouden is drinkt ze dr eerste fles bijna niet, dus maak ik van die fles pap.
2 maanden geleden
Thanks voor jullie reacties ik ben nu overgestapt naar 4 flessen 180+6
Hierdoor blijft er ook meer ruimte over voor fruit en groente hapje en brood