900 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op srmvj

Mijn dochter (9maanden) drinkt nog steeds om de 4uur een fles van 180+6 (in ...
Hier is mijn dochtertje bijna 10 maanden (de 24ste) en krijgt ook nog vier flessen. Drinkt ze meestal altijd op. Eten wisselt hier nog enorm! De ene dag gaat het hier inderdaad ook makkelijker dan de andere dag. Appelmoes toevoegen aan haar avondeten helpt wel hebben we gemerkt. 🤣 Maar goed, dat krijgt ze echt niet elke dag! Dus ja. Ook hier nog enorm lastig qua eten haha. Maar goed, we maken ons geen zorgen. Komt vanzelf wel steeds een beetje meer gaan we er vanuit. 😃

24 dagen geleden

Reactie op srmvj

Wij zijn omgeschakeld naar 7u fles, half 10 heel potje fruit, 12u broodje + daarna fles, half 3 snack met water, half 5 avondeten, half 7 fles en naar bed. Flessen zijn 3x 180cc. In de ochtend met olvarit pap schepjes erin

24 dagen geleden

Reactie op marieke98

Hi! Dochtertje hier bijna 9 maanden maar weigert steeds vaker de fles (drin ...
Hier ook, al een tijdje eigenlijk. Eten gaat redelijk goed, soms alles op soms maar paar happen (ochtend pap, tussendoor fruit, middag brood en avond maal). Drinkt tussen de 4-5 flessen (ook nog in de nacht). Ik probeer nu 5-6u tussen de fles te laten maar drinkt alsnog niet alles (180+6) op, vaak maar de helft. Heb nu een paar keer de fles gegeven op zijn kamer voor zijn dutje, hij drinkt dan meestal wel wat meer en rustiger, maar is ook geen garantie. Ik denk dat hij afgeleid is overdag want in de avond en nacht drinkt hij meestal wel meer (tegenwoordig ook niet meer alles leeg).

23 dagen geleden

Reactie op srmvj

Mijn dochter is vandaag 9 maanden , en precies hetzelfde hier. Sporadisch ook nog s avonds laat of snachts een flesje erbij. Wel drinkt ze meestal 4x150 oid. Volgens mij geef je qua eten goede hoeveelheden, wij doen ongeveer hetzelfde. Voeg je ook genoeg koolhydraten toe aan het avond eten? Wij merken wel dat een ‘zwaarder’ hapje (bijvoorbeeld iets waar ook aardappel of pasta doorheen zit) goed de trekt stilt.

23 dagen geleden

Reactie op Eveline1986

Mijn dochter is vandaag 9 maanden , en precies hetzelfde hier. Sporadisch o ...
Wel hebben wij moeite met haar wakker houden. Na maximaal 1.5 u wil ze vaak alweer slapen, terwijl ze goede nachten maakt. Lijkt alsof twee dutjes op een dag echt nog te weinig is voor haar. Herkent iemand dat?

22 dagen geleden

Reactie op Eveline1986

Wel hebben wij moeite met haar wakker houden. Na maximaal 1.5 u wil ze vaak ...
Bij ons doet ze ook nog 3 dutjes

22 dagen geleden

Reactie op srmvj

Wij hebben hetzelfde! Proberen die van 15 uur af te bouwen/niet altijd meer aan te bieden en dan enkel wat maisvingers en water te geven maar dat accepteert ze niet echt, wordt ze erg chagrijnig. Ik denk maar dat ze het nodig heeft, verder eet ze goed dus het staat haar vast eten niet in de weg. Merk wel dat ze tegenwoordig de laatste fles niet helemaal meer op drinkt.

5 dagen geleden

Iemand een idee of die "scheur" daar in dat hartje hoort? Ik heb deze fles van de week gekocht en nog maar 1x gebruikt, in de hoop dat mijn dochtertje deze wel pakt 😅