899 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Eveline1986
Hoe oud is jullie kleine? Heel herkenbaar, ons meisje is vrijdag drie weken ...
Onze is vrijdag ook drie weken! En maakt ook veel geluiden in haar slaap, ze kan echt heel hard kreunen. Wij denken ook van krampjes en scheetjes enzo. Wij houden het denk ik nog even bij de gewone Nutrilon, over twee weken hebben we een afspraak bij het cb dus dan wil ik wel vragen of zij idd Omneo aanraden als het nog zo is.
8 maanden geleden
Reactie op MerelK12
Onze is vrijdag ook drie weken! En maakt ook veel geluiden in haar slaap, z ...
Oh wat grappig! Ja idd ik heb cb al gevraagd en hier gaven ze aan liever in de eerste maand niet teveel wisselen qua voeding, wat ik snap. Ze gaven wel aan dat het echt aan ons is dus werd niet heel sterk afgeraden ofzo. Ben beetje in dubio dus.. want stel dat het echt een stuk helpt met de krampjes dan zou ik dat zo fijn vinden voor de kleine…
8 maanden geleden
Reactie op Eveline1986
Oh wat grappig! Ja idd ik heb cb al gevraagd en hier gaven ze aan liever in ...
Mijn ervaring is om
Inderdaad niet te veel te wisselen, krampjes horen er bij ivm de darmen die nog niet helemaal rijp zijn. Bij de eerste hadden we ook gewisseld van hero naar hero comfort toen was het weer krijsen ivm nieuwe voeding en moesten we weer een nieuwe speen omdat het een dikkere voeding betrof.. uiteindelijk toch weer terug gegaan naar normale hero en de krampjes genomen voor wat het is en toen nam het met de tijd af.. weet helaas niet meer vanaf hoeveel weken🥺🥺
8 maanden geleden
Reactie op anoniemxxx3
Is het normaal dat mijn baby van 5 weken al tussen de 700 en 800cc per dag ...
Mijn baby is 5 weken en drinkt ook 7 voedingen van 120… ik weet ook niet goed hoe ik moet rekken of minderen kwa voeding…
8 maanden geleden
Reactie op babyblue-24
Mijn ervaring is om
Inderdaad niet te veel te wisselen, krampjes horen er b ...
Ok dank je! Wij wachten dan denk ik ook nog even, een drama vanwege de nieuwe voeding is natuurlijk ook niet fijn :(
8 maanden geleden
Reactie op sils
Mijn zoontje van 2 1/2 week drinkt dit al, ben radeloos
Hoeveel weegt hij? En wat zegt het cb bij jou?
8 maanden geleden
Hallo. Wij hebben een tweeling van bijna 5 weken oud. Wegen nu ong 3500 gram en we bieden 130 ml aan kunstvoeding aan 8 voedingen per dag om de 3 uur. Ze drinken vaak 100 op en soms 130. We hopen elke keer dat ze er iets meer tijd tussenlaten maar nog steeds vragen ze om de 2,5/3 uur om voeding. Iemand tips om er meer tijd tussen te krijgen? Ik lees al dat sommige de laatste fles voor de nacht meer geven…
8 maanden geleden
Reactie op IriissP
Hoi! Onze kleine man is 3 weken en al boven zijn geboortegewicht. Maken jul ...
Wij zijn na 1week al gestopt om de kleine wakker te maken voor de voeding snachts. Dit op advies van de kraamverzorgster. Onze kleine spruit meld zich eigenlijk altijd wel optijd.
8 maanden geleden
Onze kleine man is bijna 5 weken, ik denk dat hij ongeveer 3.8 kilo weegt.
Hij krijgt 120 + 4 schepjes. Overdag elke 4 uur, tenzij hij eerder komt. 'S nachts op verzoek.
Van de week 2 nachten achter elkaar een goede 6 uur tussen de voedingen gehad maar nu weer 2 nachten op rij een krappe 4 uur ertussen helaas 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Dierenvriend97
Onze kleine man is bijna 5 weken, ik denk dat hij ongeveer 3.8 kilo weegt. ...
Mijn meisje heeft ook ineens veel meer honger. Waar eerst flessen van 100 genoeg waren drinkt ze nu ook 6 keer 130 🙈 vanacht kwam ze zelfs extra terwijl ze al een week doorslaapt
8 maanden geleden
Reactie op IriissP
Hoi! Onze kleine man is 3 weken en al boven zijn geboortegewicht. Maken jul ...
Wij zijn daar denk ook na een dag of 5 al mee gestopt op advies van kraamzorg idd. Hij meldt zich vanzelf als ie honger heeft. Vaak is dat 's nachts na 4-4,5 uur wat al fijner is dan 3 uur. :)
Hij is nu bijna 2 weken
8 maanden geleden
Reactie op babywisj2
Mijn meisje heeft ook ineens veel meer honger. Waar eerst flessen van 100 g ...
Echt veel he! Voor die ukkies 🤭
8 maanden geleden
Reactie op Ztjee
Onze kleine is vandaag 3 weken. We zitten nu al twee weken ong op 90ml we m ...
Die van ons dronk met twee en halve week al 120 dat gaat goed
8 maanden geleden
Reactie op Ztjee
Onze kleine is vandaag 3 weken. We zitten nu al twee weken ong op 90ml we m ...
Hoeveel kg is die van jou?