14 Reacties

2 jaar geleden

Prenatal! Heb zelf met 80G een aantal leukerds gescoord met een kantje zelfs. Maar ze hebben ook meer die naadloze modellen馃槂

2 jaar geleden

Ik heb ze van temu voor vorse vrouwen lijkt op sportbh is een voedingsbh had zelf ook een H cup

2 jaar geleden

Ik heb ze van bonprix. Zit heel fijn

2 jaar geleden

Zelf vind ik de voedingsbh Rose fijn van de Hunkem枚ller. Ik heb er wel een diepe decollet茅 in, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Vind het vooral fijn dat er geen beugel in zit en de bh wel voorgevormd is.

2 jaar geleden

Ik heb zelf normaal maat H, en heb helaas niks gevonden wat past, ook de al genoemde tips pasten me niet. Ik draag sportbh's van Adidas, maat 3x, en die schuif ik omhoog. Als je wat budget hebt kun je nog Cake Maternity proberen. Ik baal zelf enorm van de heftige groei, hoop dat dat voor jou niet zo voelt, ze zien er vast prachtig uit!

2 jaar geleden

Cake maternity! Ik heb de xxxl en mijn cupmaat was voor de zwangerschap 90F/G.

2 jaar geleden

Reactie op 1992P

Cake maternity! Ik heb de xxxl en mijn cupmaat was voor de zwangerschap 90F ...

2 jaar geleden

Reactie op bettinavanruis

Ik heb zelf normaal maat H, en heb helaas niks gevonden wat past, ook de al ...
Geen idee hoever het is maar kijk anders bij naron is een winkel die hele grote maten verkoopt ik heb zelf maat 75 j

2 jaar geleden

Oh, ik ga de nieuwe tips nog wel even opzoeken. Staan ze dan niet meeega ver uit elkaar en met een punt naar voren? Dat had ik met de voorgevormde bh van prenatal. Alsof je twee van die oranje pionnen onder je shirt hebt die ruzie met elkaar hebben.

2 jaar geleden

Oh, ik ga de nieuwe tips nog wel even opzoeken. Staan ze dan niet meeega ve ...
Oh en ik heb vandaag twee voedingsbh's voor 14 euro gekocht bij de primark, en ze passen ook nog. Het is een wonder.

2 jaar geleden

Ik ben zelf naar superbra gegaan. Want ik vind vooralsnog de voedingsbh's zo 'hangen' en te erg zweten 馃槄 Daarom gewoon een beugelbh. Zij kunnen de bh die je uitkiest dan vermaken tot voedingsbh.

2 jaar geleden

Ik heb zelf normaal maat H, en heb helaas niks gevonden wat past, ook de al ...
Hi! Ik heb met mijn eerste zwangerschap deze mega groei gehad.. en nu gelukkig niks bijgekomen. Maar inderdaad zo groot is niet fijn.. maar ik probeer het te accepteren en maar te denken dat ik m'n kinderen er voeding voor heb kunnen geven