14 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb ze van temu voor vorse vrouwen lijkt op sportbh is een voedingsbh had zelf ook een H cup
2 jaar geleden
Ik vind deze heel fijn: https://www.annadiva.nl/anita-maternity-voedingsbh-5010-zwart.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwz42xBhB9EiwA48pT76n-SVMJ8EOwUA8U9w-jUfkiA8IFkUBZakt-FeEh7EsU588D_q9DIhoCyXIQAvD_BwE# helaas niet echt goedkoop, maar was voor mij de enige bh die goed zat 馃馃徎
2 jaar geleden
Ik heb zelf normaal maat H, en heb helaas niks gevonden wat past, ook de al genoemde tips pasten me niet. Ik draag sportbh's van Adidas, maat 3x, en die schuif ik omhoog. Als je wat budget hebt kun je nog Cake Maternity proberen. Ik baal zelf enorm van de heftige groei, hoop dat dat voor jou niet zo voelt, ze zien er vast prachtig uit!
2 jaar geleden
Reactie op 1992P
Cake maternity! Ik heb de xxxl en mijn cupmaat was voor de zwangerschap 90F ...
2 jaar geleden
Reactie op bettinavanruis
Ik heb zelf normaal maat H, en heb helaas niks gevonden wat past, ook de al ...
Geen idee hoever het is maar kijk anders bij naron is een winkel die hele grote maten verkoopt ik heb zelf maat 75 j
2 jaar geleden
Oh, ik ga de nieuwe tips nog wel even opzoeken. Staan ze dan niet meeega ver uit elkaar en met een punt naar voren? Dat had ik met de voorgevormde bh van prenatal. Alsof je twee van die oranje pionnen onder je shirt hebt die ruzie met elkaar hebben.
2 jaar geleden
Oh, ik ga de nieuwe tips nog wel even opzoeken. Staan ze dan niet meeega ve ...
Oh en ik heb vandaag twee voedingsbh's voor 14 euro gekocht bij de primark, en ze passen ook nog. Het is een wonder.
2 jaar geleden
Ik ben zelf naar superbra gegaan. Want ik vind vooralsnog de voedingsbh's zo 'hangen' en te erg zweten 馃槄
Daarom gewoon een beugelbh.
Zij kunnen de bh die je uitkiest dan vermaken tot voedingsbh.
2 jaar geleden
Ik heb zelf normaal maat H, en heb helaas niks gevonden wat past, ook de al ...
Hi! Ik heb met mijn eerste zwangerschap deze mega groei gehad.. en nu gelukkig niks bijgekomen. Maar inderdaad zo groot is niet fijn.. maar ik probeer het te accepteren en maar te denken dat ik m'n kinderen er voeding voor heb kunnen geven