Hi dames,
vanaf 12 weken is het raden naar geslacht middels de nub mogelijk. Omdat veel van onze leden het niet prettig vinden om veel nub topics tegen te komen, kunnen jullie hier de echo foto's plaatsen en raden!
Losse topics worden gesloten.
Pink or blue..... 💙💖
Ik denk dat het vooral komt doordat we dan straks tientallen topics krijgen. Nu kunnen we dit mooi op 1 plek doen. Mensen die dit niet willen volgen, hoeven dit dan ook niet te volgen.
Echo is gemaakt met 11+1 dus nog een beetje vroeg maar toch! Meisje he?🫣
Ik kan geen nubs lezen, maar tot 12 weken staat ie sowieso in meisjesstand dus dan kan je er niks van maken. Pas vanaf 12 weken kan de nub veranderen in een jongensstand.
Ik kan geen nubs lezen, maar tot 12 weken staat ie sowieso in meisjesstand ...
Dan is het nu nog lekker een meisje tot het tegendeel is bewezen! Ik moet echt wachten tot 16 weken🫠 dat is in princiepe volgende maand al maar ik ben zó nieuwschierig😂!
Dan is het nu nog lekker een meisje tot het tegendeel is bewezen! Ik moet e ...
Hahaha snap ik zo goed!!! Ik heb maandag mijn termijnecho maar er staat ook al een afspraak als ik 13 weken ben, hoop dat ik dan mag spieken. Dan ben ik ook wel benieuwd naar de stand!
Oehhh wat spannend. Mijn jongste dochter vraagt al een paar jaar een babyzusje voor haar verjaardag. Zou ik voor haar ( als enige meid nu) heel leuk vinden. Jongen mag ook, als die maar lief is zegt ze dan haha.
Maar alles is welkom hoor! We hebben geen voorkeur maar weet wel dat als het maar een beetje wat van mn man weg heeft, het een boefje wordt 🤣🤣🤣 gelukkig zegt die het zelf ook. Haha
Ben benieuwd of jullie gelijk hebben! We zijn er nog niet over uit of we het geslacht al willen weten of als verrassing houden.