7 Reacties

één maand geleden

Ja mijn zoontje doet dat ook bij brood(korsten). In principe probeer ik er op te letten dat het kleine stukjes zijn. Soppig maken met beetje voedingmelk kam helpen.

één maand geleden

Hier een dichter van 10 maanden (morgen 13 dec), gecorrigeerd 8,5 maand ivm vroeggeboorte. Maar ze eet sinds 2 weken nu echt goed brood op zonder te kokhalzen. Daarvoor was het één grote drama met stukjes brood, of grover eten. Grover eten is nog altijd een ding. Zeker met groenten etc. Ik blijf het gewoon aanbieden in de hoop dat het op een dag wel goed gaat en ze er gewend aan raakt.

één maand geleden

Mijn dochtertje is ook 8 maanden en grove stukken gaan er niet in. Brood spugt ze eruit. Doet ook kokhalzen. İk pureer alles. . Af entoe probeer ik wel, zodat ze kan oefenen maar ik krijg het er nog steeds niet in. Het komt wel goed, elk kind op zn eigen tempo.

één maand geleden

Reactie op Yssiim

Mijn dochtertje is ook 8 maanden en grove stukken gaan er niet in. Brood sp ...
Jaa hier ook het zelfde inderdaad, Ja ik hoop dat het inderdaad goedkomt. Ik probeer elke dag wel brood te geven zodat ze t gaat leren inderdaad.

één maand geleden

Reactie op Tammy92

Hier een dichter van 10 maanden (morgen 13 dec), gecorrigeerd 8,5 maand ivm ...
Jaa het is inderdaad oefenen en oefenen maar ook wel spannend

één maand geleden

Reactie op Azra47

Jaa het is inderdaad oefenen en oefenen maar ook wel spannend
Het is zeker spannend! Maar ik blijf er bij zitten en probeer ons dochtertje gerust te stellen als ze begint te kokhalzen dat het niet erg is, en ze rustig moet kauwen etc 😅 of het helpt, geen idee maar het gaat om het gevoel denk ik

één maand geleden

Mijn kleine is 8,5 maand in het begin ging die ook kokhalzen maar na paar keer het te laten gebeuren, lukt het hem om nu te eten, af en toe bij sommige dingen vind die het nog steeds moeilijk. Groente doen ik goed stomen zodat het bijna in zijn moed smelt en brood rooster ik en boter erop met soms pindakaas. En fruit wat lekker zacht is zoals mango en peer doet die gewoon bijten. Enige tip blijf proberen, ik vind het iedere dag nog altijd spannend 😅