15 Reacties
6 maanden geleden
Hier ook vandaag: eerste dutje was 1,5 uur (whooooh!), daarna 15 min - 5 min - 10 min - 45 min en dat was het sinds 8:30 vanochtend 😅
6 maanden geleden
Hier zowel overdag als nacht niet langer dan 45 min. Dus ik zou graag met jullie ruilen 😅 echt heel erg moe en klaar hiermee..
6 maanden geleden
Reactie op plukdelente
Hier zowel overdag als nacht niet langer dan 45 min. Dus ik zou graag met j ...
Is dat altijd zo geweest of op dit moment? Wij hadden dit ook 1,5 week lang ongeveer. Heb toen meerdere nachten elk uur van de klok gezien. Dat was dus bij mijn zoontje een fase (zoals alles hè :P).
6 maanden geleden
Reactie op JarjarBinks
Is dat altijd zo geweest of op dit moment? Wij hadden dit ook 1,5 week lang ...
Nee dit is ineens sinds ze 11,5 week oud was en ze is nu bijna 13,5 week oud. Wat fijn jouw herkenning voor mij, want ik maak me grote zorgen dat dit nooit meer goed komt. Ik heb haar vannacht maar weer bij me genomen en ook dan wordt ze na 45 min wakker maar valt ze sneller weer in slaap door bij me te zijn. Heb je tips? Of was het gewoon ineens weer over?
6 maanden geleden
Ja het is ook zo ongezellig dat je constant alleen maar bezig bent met slaapjes. Een uitgeruste baby kan even gezellig spelen en wakker zijn. Op zo'n hazenslaapje redt mijn baby net een goede voeding en een paar minuten box tijd, zodat ik even kan plassen en dan begint het weer opnieuw. Hopelijk gaan de komende 3 maanden snel. Ik vermoed dat alles makkelijk wordt vanaf 6-7 maanden.
6 maanden geleden
Reactie op plukdelente
Nee dit is ineens sinds ze 11,5 week oud was en ze is nu bijna 13,5 week ou ...
Geen tips hier helaas… ik maakte me er makkelijk vanaf door gewoon elke keer een tiet erin te duwen 🙈 viel hij vanzelf weer in slaap. Maar hij slaapt ook bij ons in bed en ik heb nog verlof, dus de impact was redelijk beperkt.
Het gaat vanzelf wel weer voorbij vermoed ik…
6 maanden geleden
Oooh dit is zó pittig. Mijn oudste deed dit ook en ik was alleen maar aan het wandelen. Idd de hele dag staat in het teken van de slaapjes.
Het werd beter toen hij naar 1 slaapje ging 😬
1 keer heeft hij 2,5 uur geslapen.. toen maakten we een hele lange wandeling door het bos 🤣 Die keer staat in m'n geheugen gegrift, wist niet wat we mee maakten hahahah
één maand geleden
Hier alleen lange dutjes op schoot.... dus 1x per dag zit ik 1,5 uur te zitten. Andere dutjes moet ik eerst wiegen of voeden, dan slaapt hij redelijk snel, maar altijd het 30 min wakker. 8 maanden nu....k hoopte dat het nu al beter zou zijn.... ik probeer me er maar niet te druk om te maken
één maand geleden
Hier met ups en downs. Soms slaapt hij opeens 2,5 uur. Maar de laatste weken telkens 10-15 minuten. Alleen langer in de wagen, maar dan moet je wel blijven lopen 😂 hij slaapt overigens bijna nooit zelfstandig in zijn bedje, altijd op ons of in de wagen of auto. Beetje stom, want op het KDV slaapt hij wel zelf in een bedje en met gemak 2 uur... ik probeer me er niet te druk om te maken, maar soms knaagt het wel. Het kost ook veel tijd, dus je krijgt niets voor elkaar op een dag met de kleine thuis.